۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۹۷۳۰۷
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی تلبس ویژه طلاب خرم آباد

برگزاری کارگاه آموزشی تلبس ویژه طلاب خرم آباد
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: بیش از 80 طلبه از مدارس علمیه خرم آباد در کارگاه بایسته های تلبس شرکت کردند.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه بایسته های تلبس در حوزه علمیه لرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه لباس روحانیت از جمله نمادهایی است که می تواند انسان ها را به آن جذب کند، عنوان داشت: طلاب برای پوشیدن این لباس باید مراحلی را پشت سر بگذارند تا بتوانند جایگاه آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به شرکت بیش از ۸۰ طلبه مدارس علمیه خرم آباد در این دوره آموزشی افزود: طلاب پایه پنج به بالا از مدارس علمیه کمالیه، رضویه، صادقیه و امیرالمومنین(ع) خرم آباد در این کارگاه ها شرکت کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در این کارگاه آموزشی طلاب بایسته های تلبس را زیر نظر اساتید حوزه فرا گرفته و آمادگی لازم را کسب می کنند.

وی یادآور شد: کارگاه بایسته های تلبس در سرفصل های تبلیغی قرائت و تجوید قرآن کریم، مسائل شرعی عمومی و احکام، مخاطب شناسی و نحوه برخورد طلاب و مبلغان با مردم برگزار شد.

حجت الاسلام پیرمحمدی بیان داشت: طلبه هایی که در این کارگاه موفق شده اند، به مرکز حوزه معرفی شده و در آینده ای نزدیک به لباس مقدس روحانیت ملبس می شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات