۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۷۴۵۱
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

دولت پاکستان اجازه جولان دادن به تروریست ها ندهد

دولت پاکستان اجازه جولان دادن به تروریست ها ندهد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جنایات دشمن تأثیری در اراده مردم ندارد، از دولت پاکستان خواست که اجازه جولان دادن به تروریست ها را ندهد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حادثه تروریستی خاش را  محکوم کرد و با بیان اینکه حرکات مذبوحانه دشمن تأثیری در اراده مردم ایران ندارد، گفت: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و حتی پیش از آن همواره شاهد حرکات مذبوحانه دشمن بوده اند، اما هیچگاه از آرمان ها و عقاید خود دست نکشیده اند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان بخواهند با انجام جنایات ظالمانه، ملت ایران را وادار به عقب نشینی کنند، کور خوانده اند، زیرا ملت ایران بیدی نیستند که این بادها بلرزند؛ ملت ایران  در زمینه پاسداری از اسلام حوادث را تحمل می کند و این موضوع را با همه وجود به جهانیان ثابت کرده است.

آیت الله حیدری خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی خاش نیز همانند سایر حوادث تروریستی که از ابتدای انقلاب تا کنون شکل گرفته است، خللی به اراده و همت مردم وارد نخواهد کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به استاندارهای دوگانه غرب در زمینه دفاع از حقوق بشر اشاره و عنوان کرد: امروز استانداردهای دوگانه حقوق بشری آمریکایی حاکم بر تمدن غرب بر همگان روشن شده است؛ همه ما شاهد هستیم که غربی ها علیرغم مشاهده ذبح کودک معصوم در مدینه توسط فردی وهابی سکوت پیشه کردند، زیرا به آبروی عربستان که تأمین کننده پول آن ها است، لطمه ای وارد نشود، اما این در حالی است که حتی اگر یک حیوان در غرب مورد تعرض قرار بگیرد برای آن گریبان چاک می دهند.

وی در پایان تأکید کرد: مسؤولان باید دولت پاکستان را از این جهت که کشور خود را جولانگاه تروریست ها قرار داده است، مورد سؤال قرار دهند؛ چرا باید دولت پاکستان اجازه دهد که تروریست ها تا عمق 250 کیلومتری خاکشان لانه کرده و هرگاه بخواهند عملیات تروریستی انجام می دهند و سپس به آنجا باز گردند؟ شاید دولت پاکستان بگوید ما بر استان بلوچستان پاکستان تسلط نداریم که در این صورت اگر ما به وسیله موشک مراکز تروریستی را در آن جا نابود کرده و تروریست ها را به سزای عملشان رساندیم نباید نسبت به این مسأله اعتراضی داشته باشند./841/ت302/ق

 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات