۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۹۷۶۰۴
امام جمعه بجنورد:

حضور باشکوه مردم در مراسم چهل‌سالگی انقلاب سبب روسیاهی دشمن شد

حضور باشکوه مردم در مراسم چهل‌سالگی انقلاب سبب روسیاهی دشمن شد
امام جمعه بجنورد گفت: حضور پرشور و شعور مردم در مراسم گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب سبب خشنودی دوستداران انقلاب و روسیاهی دشمنان نظام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استانی، از حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: نعمت امنیت و آرامش و طیب خاطر موجود در کشور به دلیل جان‌فشانی شهدای انقلاب و دفاع مقدس بوده و حضور پرشور مردم در مراسم انقلابی ازجمله یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه هم درواقع تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امسال در 22 بهمن ملت ایران دوباره جشن و حماسه بزرگی را خلق کرده و سبب شادی دل دوستان و خشم دشمنان شدند، تصریح کرد: امسال همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند حضور مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن به نسبت سال گذشته به‌صورت چشمگیری افزایش یافته بود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان دفاع مقدس و انقلاب و مدافع حرم، اظهار کرد: در طلیعه دهه پنجم انقلاب حضور حماسی مردم در جشن چهل‌سالگی انقلاب باعث شادی قلب دوستان و خشم دشمنان شد.

وی ادامه داد: سعی همه بر این بود همه اقشار جامعه با تمام وجود در صحنه حاضر شده تا این جشن ملی به‌خوبی و به زیبایی برگزار و حق مطلب به‌درستی ادا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: این آزمون الهی بود که ملت ایران به‌خوبی پس داد و روسفید از این آزمون بیرون آمد و همین موضوع هم سبب روسیاهی و خشم دشمنان اسلام و انقلاب و نظام اسلامی شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: درواقع حضور پرشور و شعور مردم در مراسم گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب سبب خشنودی دوستداران انقلاب و روسیاهی دشمنان نظام شد که این موضوع رسالت و وظیفه مسؤولان مختلف را سنگین‌تر می‌کند و باید از این پس با توان و انرژی بیشتری برای خدمت به مردم فعالیت کنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات