۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۹۷۶۴۹
کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با رسا:

ترقه بازی دشمنان اراده ملت ایران را قوی‌تر می‌کند

ترقه بازی دشمنان اراده ملت ایران را قوی‌تر می‌کند
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتقام گیری از تروریست ها گفت: دشمنان تصور نکنند با یک ترقه بازی ساده می‌توانند اراده ملت ایران را مخدوش کنند.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی خاش گفت: بعد از اعمال تحرم های آمریکا، دشمنان قصد آن را داشتند تا با فشار معیشتی مردم را از نظام اسلامی جدا کرده و چنین القا کنند که نظام نمی‌تواند جشن چهل‌سالگی انقلاب را برگزار کند.

وی افزود: اما با همه آن فشار‌ها و تحریم‌ها علاوه بر افتتاح بسیاری از پروژه‌ها در ایام دهه فجر ما شاهد حضور حماسی مردم در روز ۲۲ بهمن بودیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش جمعیت نسبت سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن علی‌رغم مشکلات اقتصادی و باوجود برودت شدید هوا به وضوح مشخص بود و مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب نشان دادند که با همه وجود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه دشمن همیشه بعد از شکست در جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دست به ترور و ایجاد ناامنی می‌زند تا افکار عمومی جامعه را مشوش و کشور را متشنج نشان دهد، گفت: عملیات کور خاش عجز و ناتوانی دشمن را به نمایش گذاشت، دشمن بخصوص آمریکا با آگاهی از بلوغ صنعت دفاعی ایران جرأت جنگ نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد بر این اساس هرازگاهی با انجام یک عملیات کور و یا منفجر کردن یک خودرو تعدادی از مردم یا پاسداران خدوم جمهوری اسلامی ایران را به شهادت می‌رساند تا خودی نشان دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران و نیرو‌های نظامی کشور توانسته‌اند قدرت نظامی خود را به رخ دشمنان بکشانند و چون دشمنان در میدان‌های نبرد دستشان خالی است و نمی‌توانند حمله نظامی کنند دست به ترور می‌زنند تا مردم ایران را متأثر کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان با اشاره به اینکه امنیت کشور مرهون زحمات و ایثارگری‌های سپاه پاسداران و نیرو‌های نظامی کشور است، گفت: دشمنان باید بدانند ترور‌های وحشتناک منافقین در سال ۵۸ که هرروز یک یا دو تن از مسؤولان انقلابی کشور را به شهادت می‌رسانند نتوانست بر اراده ملت تأثیر منفی داشته باشد و مانع حضور دوچندان مردم درصحنه باشد چطور با آن حافظه ضعیف تصور می‌کنند الآن می‌توانند با یک ترقه مردم را از خود بترسانند؛ به‌طورقطع انتقام این خون‌های پاک توسط سپاه گرفته خواهد شد. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات