۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۸۲۷
امام جمعه حمیدیه:

آیت الله موسوی جزایری دشمن شناس و زمان شناس است

آیت الله موسوی جزایری دشمن شناس و زمان شناس است
امام جمعه حمیدیه با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری زندگی بسیار ساده‌ای دارد، گفت: آیت الله موسوی جزایری دشمن شناس و زمان شناس است.
حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری از شخصیت‌های برجسته نظام و جهان اسلام است، تصریح کرد: خدمات ارزنده آیت الله موسوی جزایری برای مردم استان بر همگان مشهود است.

امام جمعه حمیدیه عنوان داشت: آیت الله موسوی جزایری زندگی بسیار ساده‌ای دارد و انسانی دشمن شناس و زمان شناس است که همیشه پس از درک دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و نظام، هوشیارانه برای مقابله طرح ریزی می‌کند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: هر درخت مثمرثمر مورد هدف قرار می‌گیرد و دشمن از پای ننشسته و به تخریب آیت الله موسوی جزایری می‌پردازد؛ همانطور که در دوران آغاز انقلاب اسلامی شهید بهشتی را هدف قرار داد به تخریب شخصیتش پرداخته و در نهایت به شهادت رساندند.

وی گفت: هجمه‌های سنگین دشمن علیه آیت الله موسوی جزایری نشانه اخلاص، بزرگواری، اسلام شناسی و تعبد و تعقل است، اما هر قدر دشمن برای کاستن از جایگاهشان در میان مردم تلاش کند قطعا ناموفق خواهد بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات