۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۹۰۴
معاون امور طلاب استان کرمان:

اعتماد به جوانان اولویت مسؤولان در دهه پنجم انقلاب باشد

اعتماد به جوانان اولویت مسؤولان در دهه پنجم انقلاب باشد
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب، گفت: مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اجازه کار دهند.
حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب، گفت: طلاب بیانیه رهبر انقلاب را مباحثه کنند.
 
حجت الاسلام زمزم راده با اشاره به این که امید به آینده سبب پیشرفت کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام به دنبال از بین بردن امید مردم نسبت به انقلاب هستند تا مردم را نسبت به دین و نظام اسلامی ناامید کنند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان ابراز داشت: حرکت رو به جلو از سوی مسؤولان و خدمت کردن به مردم یکی دیگر از محور‌های بیانیه رهبر انقلاب است که مسؤولان با خدمت بیشتر به مردم، مشکلات را حل کنند.
 
وی با توجه به این که جوانان امید کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: پیشرفت کردن در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را جوانان و مسؤولان اولویت اول کاری خود بدانند.
 
معاون امور طلاب استان کرمان خاطرنشان کرد: مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اجازه کار دهند، زیرا مسؤولان باید بدانند که کشور زمانی پیشرفت می‌کند که به جوانان میدان دهد.
 
وی با بیان این که انقلابی ماندن یکی دیگر از محور‌های بیاینه رهبر انقلاب در گام دوم شمرده می‌شود، ابراز داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن اقتصاد در جامعه هستند و ملت ایران در چهل سال توانست دشمنان را ناامید کند و بگوید که آن چه برای مردم ایران اهمیت دارد، رهبری و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام زمزم زاده بیان کرد: اعتماد کردن به دشمنانی همچون آمریکا و اروپا یکی از اشتباهات بزرگ بعضی از مسؤولان بوده، زیرا هدف دشمنان از تحریم ها از بین بردن انقلاب اسلامی است.
 
وی با اشاره به این که اروپا و آمریکا دشمن واحد و یکسانی برای کشور ایران محسوب می‌شوند، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه بیانیه رهبر انقلاب را برای مردم تبیین کنند و مبانی حکومت اسلامی را به مردم بگویند.
 
معاون امور طلاب استان کرمان ابراز داشت: کادرسازی حکومت اسلامی و تبیین مبانی حکومت از وظایف حوزه علمیه در دهه پنجم انقلاب شمرده می‌شود، زیرا یکی از ضعف‌های کشور غربی بودن اقتصاد و فرهنگ بوده و وظیفه حوزه علمیه است که با تحقیق و پژوهش مبانی اسلام را در کشور درست کند.
 
حجت الاسلام زمزم زاده در پایان با توجه به این که اعتماد به جوانان اولویت اول مسؤولان در دهه پنجم انقلاب باشد، گفت: مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اجازه کار دهند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات