۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۹۸۱۸۵
۶ اسفندماه؛

نخستین المپیاد علمی «علم صرف» در مدرسه علمیه امام رضا برگزار می شود

نخستین المپیاد علمی «علم صرف» در مدرسه علمیه امام رضا برگزار می شود
نخستین المپیاد علمی با موضوع علم صرف ششم اسفند در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام سید سعید حسینی کمال آبادی معاون آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اولین المپیاد صرف در مدرسه علمیه امام رضا(ع) خبرداد و گفت: در راستای تحقق پیشرفت تحصیلی طلاب و به دستور آیت‌الله رشاد تولیت محترم مدرسه علمیه امام رضا(ع) واحد طراز سنجی و ارتقای علمی در این حوزه تاسیس شد.

وی افزود: از مهم ترین اهداف این واحد تعیین نقاط ضعف و قوت علمی طلاب و ارتقای سطح علمی آنان بوده که در این راستا یکی از راهکارها برگزاری المپیادهای علمی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد صرف در مدرسه علمیه امام رضا(ع)، اظهار داشت: نخستین المپیاد علمی با موضوع علم صرف در ششم اسفند راس ساعت 14 در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام رضا(ع) در پاسخ به این پرسش که آیا طلاب مدارس دیگر نیز می توانند در این رقابت علمی شرکت کنند، گفت: این مایه افتخار حوزه علمیه امام رضا(ع) است که سایر طلاب نیز در این طرح و حتی در المپیادهای علمی دیگر شرکت کنند و سطح علمی خود را به این وسیله محک بزنند.

وی ادامه داد: گفتنی است به 8 نفر اول این المپیاد علمی جوایز نقدی اهدا می شود بنابراین علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت www.hzer.ir مراجعه کنند.

یادآور می شود مدرسه علمیه امام رضا ع به آدرس میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان سپهر با شماره تلفن 33900910 است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات