۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۹۸۴۲۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

اشتباهات مسؤولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت

اشتباهات مسؤولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به برخی تلاشها برای تفرقه افکنی میان مردم و حوزه علمیه، گفت: برخی با نام عدالتخواهی مشغول تهمت زدن به بزرگان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به نشانه‌های اصحاب و یاران شیطان در قرآن کریم، دوری از تقوا و طاعت و عبادت خداوند را از ویژگی‌های اصحاب و یاران شیطان عنوان کرد و گفت: گناه کردن و آلوده بودن به گناهان موجب می‌شود که شیطان درون انسان رسوخ کند و در نهایت این افراد بنده شیطان خواهند شد.

آیت الله طباطبایی نژاد خوب جلوه دادن اعمال و رفتار بد و ناپسند را از حربه‌های شیطان دانست و اظهار کرد: خداوند انتقاد را خوب می‌داند اما اینکه کسی به اسم انتقاد تهمت بزند و فرافکنی کند گناه است، بعید نیست پشت صحنه و گردانندگان برخی کانال‌ها منافقین باشند، چرا که اهل تهمت و دروغ هستند و تلاش می‌کنند تا به روحانیت ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های تروریستی نام خود را اسم‌های خوب نظیر جیش العدل انتخاب می‌کنند و کارهای خود را خوب جلوه می‌دهند و این یکی از توطئه‌های شیطان است، خاطرنشان کرد: برخی با نام عدالتخواهی و حق طلبی در فضای مجازی مشغول به توهین کردن و تهمت زدن به بزرگان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به توطئه‌های رسانه‌ای و سازمان یافته دشمنان برای فریب افکار عمومی مردم ایران، تصریح کرد: کمک‌هایی که به حوزه های علمیه می‌شود به اندازه یک دانشگاه معمولی و کوچک هم نیست، برخی افراد که گویا از منافقین دستور می‌گیرند در فضای مجازی با اشاعه اخبار ناقص و هدف دار به دنبال تخریب روحانیت و ایجاد شکاف بین مردم و روحانیت و حوزه علمیه هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حضور باشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن و تشییع 27 شهید مدافع انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم ما تفاوت میان عملکرد مسؤولان و اصل نظام را به خوبی می‌دانند، به خاطر همین فرهنگ سازنده و مفید است که در عرصه‌های مختلف حضور دارند و حماسه آفرینی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اشتباهات و خطاهای مسؤولان نباید به پای انقلاب اسلامی نوشته شود، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم، مردم با حضور در عرصه‌های مختلف از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند، حماسه آفرینی مردم در تشییع 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان به قدری با شکوه بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم یک استان دیگر از این حضور با شکوه تقدیر کردند./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات