۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۹۸۵۴۹
حجت الاسلام ذوالنور خطاب به واعظی:

به جای نیت خوانی به وضعیت بد معیشتی مردم رسیدگی کنید

به جای نیت خوانی به وضعیت بد معیشتی مردم رسیدگی کنید
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در پی اظهارات واعظی رییس دفتر رییس جمهور درباره استیضاح رییس جمهور جوابیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در پی اظهارات واعظی رییس دفتر رییس جمهور درباره استیضاح رییس جمهور جوابیه صادر کرد.

متن این جوابیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

آقای واعظی!! کاش به جای نیت خوانی و پرداختن به تشریح شخصیت و تبارشناسی استیضاح کنندگان رییس جمهور، حداقل برای ساعاتی از زر ورق و پرقوی زندگی اشرافی دولتی خارج می شدید و سرکی به متن زندگی مردم می کشیدید تاببینید، وضعیت بدمعیشتی مردم، بیکاری، قیمت ارز، وضع قیمت ها، مانند خودرو، گوشت و بسیاری ازنیازمندی های مردم، اعتیاد، طلاق، فساداجتماعی و اخلاقی و عدم اراده و ناتوانی و سستی دولت غیرپاسخگو، علت استیضاح است و یا انگیزه های سیاسی و تبلیغات موهوم و ساختگی توسط جنابعالی و آدرس های عوضی و انحرافی که می دهید؟

آقای واعظی واقعیات رابگویید تا دچار فراموشی کاری نشوید، احتمالا به همین دلیل یادتان نیاید ولی بیادتان می آورم که فقط حدود 5ماه پیش بود که درماجرای سوال از رییس جمهور بالحنی توهین آمیز، مشابه همین اظهارات راداشتیدکه:

«ماحساب یک گروه معدود واقلیت مجلس را از کلیت آن جدامی دانیم».

آقای واعظی!4 کارت زرد به آقای رییس جمهور از 5 سوال آن هم دربعضی سوالات ازمجموع 272نفر نزدیک به 200رای، معنایش اقلیت محدود است؟

آقای واعظی!! ازنظر قانون، دولت در مقابل مجلس چه موضعی غیرازتمکین می تواند درمقابل سوال واستیضاح داشته باشد که گفته اید «مابه خاطر احترام به مجلس نمیخواهیم موضع روبری مجلس بگیریم»؛  مردم شانس آورده اند که قانون اساسی فرماندهی نیروهای مسلح رابه رییس جمهور نداده است والا احتمالا درمقابل اقدام کاملا قانونی نمایندگان مجلس رابه توپ می بستید./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات