۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۹۸۶۵۳

مرکز فقهی ائمه اطهار دانش پژوه می پذیرد

مرکز فقهی ائمه اطهار دانش پژوه می پذیرد
مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار از میان برادران طلبه در مقطع سطح و درس خارج دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز فقهي ائمه اطهار(ع) در سال تحصيلي 98-99 در رشته‌‌هاي تخصصي فقه و اصول ويژه طلاب سطوح عالي، پايه 7 و میان پایه  8،9و10 همچنین مقطع خارج از بین برادران طلبه دانش پژوه می پذیرد.

شرایط پذیرش

از شرایط پذیرش در مقطع سطح می توان به تعهد حضور تمام وقت در برنامه های مرکز، متولدین شهریور1373 به بعد، معدل 18 برای دروس فقه واصول پایه 4 و5 و ترم اول پایه 6، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه، ارائه تأییدیه اخلاقی و علمی از مدرسه محل تحصیل و دو نفر از اساتید وعدم تحصیل همزمان یا اشتغال اجرایی در سایر مراکز حوزوی و دانشگاهی  اشاره کرد.

همچنین اتمام پایه دهم تا شهریور 98، حداکثر سن 30 سال و معدل 16 برای دروس فقه و اصول پایه های8 و 9 و ارائه تأییدیه اخلاقی از دو استاد سرشناس حوزه از شرایط پذیرش در مقطع درس خارج مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار(ع) است.

مواد آزمون

شرح لمعه فصل های طهارت، متاجر، نکاح و طلاق تا آخر، اصول مظفر جلد 1و2 از مواد آزمون ورودی مقطع سطح و مواد آزمون درس خارج، مکاسب بحث بیع و خیارات و جلد دوم کفایه چاپ کنگره است؛ آزمون ورودی فقط به صورت شفاهی برگزار می گردد.

ویژگی ها و مزایا

بهره مندی از اساتید مجرب حوزه، برگزاری کلاس های مرتبط و حواشی، کمک هزینه تحصیلی مناسب به همراه امکانات ویژه، استفاده از امکانات مناسب به همراه کتابخانه تخصصی فقه و اصول، پویایی تحقیق و پژوهش در تحصیل و تدریس و برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی حوزه علمیه قم از جمله مزایای پذیرش در مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار(ع) است.

گفتنی است مدت دوره مقطع سطح مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار(ع) پنج سال و مدت دوره درس خارج با احتساب زمان پایان نامه هشت سال است.

علاقه مندان به نام نویسی در مرکز تخصصی فقهی ائمه اطهار(ع) می توانند جهت نام نویسی تا 25 فروردین ماه به سامانه اینترنتی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به نشانی http://www.markazfeqhi.com/main/ مراجعه کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02537733545 داخلی 163 برای مقطع درس خارج و داخلی 144 برای مقطع سطح تماس گیرند یا سؤالات خود را به سامانه پیامکی 50001000522790 ارسال کنند./1324/پ203/ج

 

مصطفی رستمی
ارسال نظرات