۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۷۴۰

دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی با آیت الله مکارم شیرازی

دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی با آیت الله مکارم شیرازی
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دست اندرکاران تهیه و تدوین اصطلاح نامه فقه با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر پرداخت و جزییات برگزاری همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت که قرار است 16 اسفندماه در قم برگزار شود را تشریح کرد.

پس از سخنرانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی جزییاتی درباره روند تهیه و تدوین اصطلاح نامه فقه ارائه کرد واعلام کرد که این اصطلاح نامه هشت جلدی در مقیاس بین المللی تدوین شده است.

در ادامه این جلسه حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان نکاتی مهم درباره اصطلاح نامه فقه، بر لزوم رفع اشکالات این اثر تاکید کرد.

وی با بیان این که کار شما نوعی خدمت به علم و عالم است، گفت: این اثر شما با توجه به این که به نوعی تازگی دارد، نیازمند مداقه و تامل بیشتر است؛ البته هر کاری که برای نخستین بار انجام می شود امکان دارد نقایصی نیز داشته باشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: سعی کنید در نسخه نرم افزاری اشکالات موجود را مرتفع و این اثر را تکمیل کنید. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات