۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۹۸۷۹۷
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

بعضی‌ها در کشور امکانات را ارث پدری خود می‌دانند

بعضی‌ها در کشور امکانات را ارث پدری خود می‌دانند
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بعضی‌ها در کشور مکانات را ارث پدری خود می‌دانند گفت: مدیریت در راس کار باید فکر جهادی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در جلسه ساماندهی تشکل‌های جهادی استان کرمان با بیان اینکه فلسفه تشکیل این جلسه ترویج فرهنگ جهاد و روحیه جهادی است اظهار داشت: کار جهادی و تفکر جهادی خلاء امروز جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما امروز تشنه کار جهادی است و جهاد سازندگی باید زنده و احیا شود گفت: مردم مشکلات سخت زندگی را می‌گذرانند و با اندک تلاشی می‌شود بار زندگی را از دوش مردم برداشت.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه در جلسه‌ای خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و در آنجا قرار شد طرح احیای جهاد سازندگی نوشته و تقدیم رهبر معظم انقلاب شود افزود: افراد صاحب‌نظر و باتجربه را دور هم جمع کردیم و نظرات آنها گرفته شده، در حال حاضر طرح تقریبا آماده است و قرار است به‌زودی تقدیم رهبر معظم انقلاب شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 16 هزار گروه خودجوش جهادی در کشور داریم بیان کرد: در دیداری با سردار جعفری فرمانده سپاه هم اعلام آمادگی و همکاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه بسیج سازندگی در واقع به‌دلیل ادغام وزارتخانه‌های جهاد و سازندگی تشکیل شده است گفت: خوشبختانه سپاه فعالیت‌های بسیج سازندگی را توسعه داده و این مسئله قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی مقداد با خانواده به مناطق محروم رفتند که یک اقدام بی‌نظیر بود بیان کرد: متاسفانه بعضی‌ها در کشور تفکر بسیار بدی دارند و امکانات را ارث پدری خود می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از اینکه تعداد زیادی امکانات و ساختمان‌های بلااستفاده در کشور وجود دارد که در حال تخریب هستند اما در اختیار افرادی که می‌خواهند به مردم خدمت‌ کنند گذاشته نمی‌شود افزود: سیستم اداری و کاغذبازی وجود دارد و این مسئله را انکار نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه در وزارت جهاد کشاورزی نیروهای بسیار خوبی وجود دارد که دردمندی جامعه را دارند اما هر کاری که می‌خواهند انجام بدهند به دیوارهای مختلفی از جمله دستگاه‌های نظارتی می‌خورند تصریح کرد: مدیریت در راس کار باید فکر جهادی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اینکه ساختار ادارات ما باید جهادی باشد گفت: فعالیت‌های جهادی باید اولویت‌بندی شود و مناطق محروم براساس بیشترین محرومیت‌ها شناسایی و به آنجا برویم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات