۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۹۸۸۴۰
معاون اجرایی رییس مجلس:

زنان شیعه با تاسی از حضرت فاطمه زهرا سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند

زنان شیعه با تاسی از حضرت فاطمه زهرا سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند
معاون اجرایی رییس مجلس با تبریک روز زن گفت: امیدواریم زنان جامعه اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا ( س ) سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از کارکنان خانم مجلس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز دوشنبه ششم اسفندماه با حضور معاون اجرایی رییس مجلس برگزار شد.

در آغاز این مراسم مهدی کیایی، مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با تبریک میلاد پرسعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر به کارکنان، گفت: در جمهوری اسلامی ایران به حق این ایام فرخنده به نام روز مادر نامگذاری شده است.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مدتی است همکاران خانم درخواست برگزاری نشستی با حضور معاون اجرایی را داشتند که بر این اساس در آستانه این روز فرخنده این نشست برگزار شد.

در ادامه غلامرضا نوری، معاون اجرایی رییس مجلس در جمع کارکنان زن مجلس با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین سالروز ولادت امام (ره) که مصادف با این روز است، گفت: خداوند متعال را برای نعمت و محبت اهل بیت علیهم السلام، فاطمه زهرا (س) و نعمت ولایت شکر می‌کنیم و امیدواریم در این دنیا همگی از حمایت و هدایت و در روز محشر و قیامت از شفاعت این بانوی بزرگوار که همه چشم امید به شفاعت ایشان دارند بهره‌مند شویم.

نوری با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) افتخاری برای بشریت است، یادآور شد: چندین قرن است از شب تاریکی جاهلیت در صحرای عربستان، نوری بر زمین و زمینیان تابیدن گرفت و تا به امروز تلالو آن تمامی بشریت را تحت تاثیر قرار داد و ما نیز به اندازه توان خود می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم؛ این افتخاری برای مسلمانان به ویژه شیعیان است که الگویی مانند حضرت فاطمه زهرا (س) را در عالم دارند.

وی افزود: در دوران جاهلیت که دختران را زنده به گور می‌کردند و در شرایط فعلی که هجمه‌هایی بر علیه جامعه زنان به انحای مختلف و در برخی موارد به نام حقوق زنان انجام می‌شود تنها نور هدایت است که می‌تواند ما را به راه راست هدایت کند و امیدواریم که ما به ویژه زنان مسلمان و شیعه بتوانند هر چه بیشتر با تاسی به حضرت، سعادت دنیا و آخرت خود را تامین و تضمین کنند.

معاون اجرایی رییس مجلس شورای اسلامی با ابلاغ پیام تبریک دکتر لاریجانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به کارکنان، افزود: فرصت خوبی است که در خدمت همکاران خانم حضور و در جریان مشکلات آنان قرار گیریم البته دکتر لاریجانی به دلیل بررسی بودجه در مجلس فرصت نداشتند در این جلسه حضور داشته باشند.

وی خطاب به کارکنان حاضر در این مراسم، ادامه داد: بسیار خرسندیم که در این روز فرخنده این نشست برگزار شد در این رابطه علاقمند هستیم شنونده نقطه نظرات و پیشنهادات شما برای تسهیل امور باشیم.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از کارکنان مشکلات خود را با معاون اجرایی رییس مجلس مطرح کردند و خواستار پیگیری و رفع آن‌ها شدند. /۸۵۶/د103/ق
ارسال نظرات