۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۹۸۸۵۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ضعف در برابر دشمن سبب شکست و ذلت می شود

ضعف در برابر دشمن سبب شکست و ذلت می شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان نباید در برابر فشار‌های دشمن ضعف و سستی از خود نشان دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از اصناف و بازاریان به وضعیت نابسامان اقتصادی امروز جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه گرانی‌ها موجب ناراحتی و نگرانی مردم را فراهم کرده است.
 
وی با بیان این که وضعیت امروز اقتصادی کشور در شأن ملت بزرگ ایران اسلامی نیست، افزود: کشوری با چنین منابع و ظرفیت‌های غنی نباید امروز با مشکلات اقتصادی مواجه باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی عدم مدیریت و نظارت صحیح مسؤولان را یکی از مهم‌ترین عوامل بروز مشکلات اقتصادی امروز دانست و خاطرنشان کرد: اگر مدیران و مسؤولان کشور به جای شعار درمانی و وعده دادن نظارت خود را بر امور جاری کشور دقیق‌تر می‌کردند امروز شاهد بروز این مشکلات اقتصادی نبودیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با مدیریت جهادی می‌توان بسیاری از مشکلات را مدیریت کرد، تصریح کرد: متأسفانه امروز تفکر انقلابی و جهادی در میان مسؤولان کمرنگ شده است.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که با تفکر و مدیریت جهادی هشت سال دفاع مقدس به خوبی مدیریت شد، خاطرنشان کرد: اگر همان تفکر امروز در میان مسؤولان کشور وجود داشته باشد از بسیاری بحران‌ها و مشکلات عبور خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز نباید همه مشکلات را به تحریم ها نسبت دهیم، بیان داشت: کشورمان در چهار دهه اخیر همواره مورد تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار داشته است و این مسأله چیز تازه‌ای نیست.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان نباید در برابر فشار‌های دشمن ضعف و سستی از خود نشان دهند، افزود: ضعف نشان دادن در برابر فشار‌های دشمن موجب شکست و عامل ذلت خواهد بود.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که هر گاه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردیم دشمن نیز از مواضع خود عقب نشینی کرده است، بیان داشت: امروز نیز رمز پیروزی در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی، مقاومت و گوش فرا دادن به فرامین و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات