۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۹۸۸۶۶
ویژه طلاب اهوازی؛

فصل چهارم دوره تربیت طلبه انقلابی برگزار می‌شود

فصل چهارم دوره تربیت طلبه انقلابی برگزار می‌شود
حجت الاسلام دورکوندی از برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی ویژه طلاب اهوازی خبر داد.
حجت الاسلام دورکوندی، مسؤول برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی در فصل چهارم خود برای طلاب برادر حوزه‌های علمیه اهواز خبر داد.

مسؤول برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی در اهواز عنوان داشت: این دوره طی دو بازه زمانی در اسفندماه با موضوع آموزش مبانی اندیشه دینی برای طلاب پایه‌های ۱ تا ۱۰ اهوازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دورکوندی بیان داشت: دوره تربیت طلبه انقلابی به ترتیب در (۱۶ و ۱۷) و (۲۳ و ۲۴) اسفندماه برگزار می‌شود که در این باره طلاب پایه یک کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را مطالعه خواهند کرد.

وی ادامه داد: طلاب پایه‌های ۲ تا ۱۰ کتب آیت الله مصباح یزدی از قبیل کلام جدید، معرفت شناسی، خداشناسی و انسان شناسی را در طول دوره مطالعه می‌کنند.

مسؤول برگزاری دوره تربیت طلبه انقلابی در اهواز با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ۱۵ اسفندماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: طلاب برای ثبت نام نام و نام خانوادگی، نام حوزه علمیه، پایه تحصیلی و کتاب‌هایی که تاکنون در دوره تربیت طلبه انقلابی خوانده برای را به شماره ۰۹۱۶۷۷۹۴۹۳۶ ارسال کنند.

حجت الاسلام دورکوندی گفت: آدرس و شناسه کانال دوره تربیت طلبه انقلابی در پیام رسان‌های گپ و سروش و به آدرس talabe_enghelab@ و ایتا به نشانی talabe_enghelabi@ قابل دسترسی است./9456/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات