۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۹۹۳۵۷
جمعی از طلاب و اساتید در نامه ای به روحانی:

آقای روحانی به جای اهانت به مجمع تشخیص و فضاسازی به معیشت مردم رسیدگی کنید

آقای روحانی به جای اهانت به مجمع تشخیص و فضاسازی به معیشت مردم رسیدگی کنید
جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای به رییس جمهور از سخنان اخیر وی علیه مجمع تشخیص و فضاسازی علیه این نهاد عالی نظام انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای به رییس جمهور از سخنان اخیر وی علیه مجمع تشخیص و فضاسازی علیه این نهاد انتقاد کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

إِنَّ الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي آيَاتِنَا لَا يَخْفَوْنَ عَلَيْنَا أَفَمَنْ يُلْقَىٰ فِي النَّارِ خَيْرٌ أَمْ مَنْ يَأْتِي آمِنًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ اعْمَلُوا مَا شِئْتُمْ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ.   فصلت/۴۰

جناب آقای روحانی رییس جمهور ایران اسلامی

سخنان اخیر شما در توهین و جسارت به اعضای مجمع تشخیص، کاری بسیار زشت و زننده بود البته این روند جسارت و توهین کردن از طرف شما مسبوق به سابقه است و شما منتقدان خود را با بدترین الفاظ خطاب می کنید که از یک روحانی معمم و‌ همچنین یک مسئول دولتی بسیار زننده تر و زشت تر است.

آقای رییس جمهور

 تمام کسانی که با همین قوانین مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناصبی تکیه زده اند، از جمله شما باید بدانند که اولین کسانی که أولی به رعایت قوانین و التزام قلبی و عملی به قوانین هستند، آنها هستند و به هیچ وجه حق ندارند مناصب و جایگاه های موجود در این نظام مقدس را مورد تخریب و اهانت و تهدید قرار دهند.

آقای روحانی

به جای حاشیه سازی با جسارت و توهین کردن به اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که همگی منصوبان مستقیم رهبری معظم انقلاب هستند به فکر معیشت مردم از طریق اجرای  اقتصاد مولد و درون زا باشید.

شما به رهبر انقلاب مطلبی را منتسب کردید که کاملا خلاف واقع است چرا که ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس رسما مخالفت خود را با کنوانسیون های استعماری اعلام کردند.

علاوه بر مخالفت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، تشکل های دانشجویی، کارشناسان و اساتید مبرز اقتصادی نیز با استدلال های دقیق و متقن پیوستن به دو‌ کنوانسیون پالرمو (AML) و CFT را ضرر مطلق هم برای اقتصاد و هم امنیت کشور، بیان نمودند.

در ادامه از اعضای محترم مجمع تشخیص میخواهیم با تاسی به آیه «لا يَخافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ»، ملامت ها و جسارت ها آنها را وادار به عقب نشینی نکند و با اقدام انقلابی خود که هم به نفع اقتصاد و هم به نفع امنیت کشور می باشد، الحاق به دو کنوانسیون استعماری پالرمو و CFT، رد شود.

والعاقبة للمتقین

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مژده امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
اینکه در آستانه بررسی fatf فاجعه تروریستی در سیستان و بلوچستان شکل میگیرد و عده ای در ورشو در سوگ شهدا پایکوبی و خوشحالی میکنند و کشورهای مرعوب یا همکار آمریکا یعنی اداره کننده fatf سکوت مرگبار بلکه خوشحالی دارند نمیتواند بهترین هشدار به مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد ؟ از تهدیدهای بعضی واداده ها نهراسید و برای خدا و منافع مردم تصمیم بگیرید . خدا یاریتان میکند.
0
0
مرضیه الهی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
دولت محترم باید بداند که در #جنگ_اقتصادی_مدرن_دشمن قرار دارد.
دفاع در برابر این جنگ #اقتضائات_خاص خود را می طلبد.
چند تا از این اقتضائات عبارت است از:
۱-فرهنگ سازی #الگوی_مصرف قابل تامین در این شرایط.
۲-سامانه و #زنجیره_توزیع_مناسب کالای ضروری به مردم باید اطمینان بخش باشد به شکلی که صد درصد کالاها ی توزیعی به مردم برسند.
۳-سامانه کوپن یا #کارت_هوشمند یا یارانه ها راه کاری است که همه کشورها در برابر این جنگ های اقتصادی انجام می دهند.
چرا دولت محترم و #وزارت_صمت تردید و تعلل دارد.نمی دانم. شاید خاطره بد مردم از کوپن ،مگر صف های گوشت الان خوب است.
.برادرم تردید نکن این الزام این #جنگ_اقتصادی است.
مردم فهیم هستند و شرایط را درک میکنند.
وزارت صمت باید بتوانید تصمیم دولت در حمایت از اقشار مردم را به دقت عمل کند لذا یک زنجیره توزیع مطمئن کالا از ضروریات امروز است.
0
0
ستادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
8سال تمام اراده نظام سلطه در سوریه متمرکز شد تا کمر جبهه مقاومت را بشکند و.به مردم ایران اینطور القامی کردند«سوریه به ماچه ربطی دارد؟ » اما خودشان بافاصله هزاران کیلومتر ازسوریه می گویند: هفت ترلیون دلار پول خرج کرده ایم .
0
0
خلیل ابراهیم دوست
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
بنده با اقا یا خانوم ستادی موافقم.
محصول این ایستادگی ببارنشست وپس 8 سال سختی، رییس جمهور منتخب وقانونی وشجاع سوریه به دیدار رهبرمعظم انقلاب اومد،
این دیدار خود انقلابی درمنطقه وجهان بود لذاتحمل انتشار خبرش برای آمریکا و صهیونیستها خیلی گران بود،
دشمن بشدت بدنبال کم کردن اثر سیاسی و رسانه ای این پیروزی عظیم است.
رییس جمهور حسن روحانی باید بجای استعفای ظریف، از اومدن بشار اسد استقبال میکرد.
حسین مطلبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
آقای ظریف که خود را یک دیپلمات کارکشته می دونه و همکیشانش او راخدای دیپلماسی می دونن ، چرا و با چه استدلالی دراوج این پیروزی موجبات انحراف افکارعمومی و مفر رسانه ای برای فرافکنی دشمنان قسم خورده این نظام را فراهم کرد؟
آیامی شه گفت آقای ظریف اثرمعکوس این اقدام را در چنین شرایطی نمی دانست؟
من نمی دونم توجیه ظریف چیست دعوای قدرت درداخل دولت بودیانه! اماهرعقل سلیم ووجدان بیداری می فهمدکه آورده این آب به آسیاب دشمن ریخته شد.
در شرایطی که این سفر با این پیام تیتر یک رسانه های بزرگ دنیا می شود بلافاصله خبر استعفا و شکاف در دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی و... در کنارش شکل می گیره.
0
0
محمد رضوانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
روزی که امام امت نهضت خود رو کلید زد خیلی از آدمای بیخیال و بی دین این کشور یا در لجن زار فسادطاغوت غوطه ور بودند و یا دست کم در معرض آلودگی آن قرارداشتن چند درصدی هم که سر و گوششان می جنبید در دانشگاهها در میانه میدان هماورد لیبرالیسم و مارکسیسم متحیر و سرگردان بودن.
امام گرچه برای تحقق حکومت اسلامی مبانی دقیقی داشت اما تمام الگوهای او برای عملیاتی کردن آن متعلق به صدراسلام بودوالگوی بروزی نداشت
روزگاری بر این مملکت گذشت که قلمایی بی رحمانه امام ویارانشو به تمسخر می گرفتن و حالا هم امام و یارانش مظلومن.
0
0
رسول رحمتیان
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
بالاخره مسئولان با فشار قدرتهای بین المللی چه کنن؟ بند هفتم شورای امنیت شوخی بردار نیس.
حالا شماها هی بیاین شعار بدین.
مملکت با تدبیر و عاقلانه برخورد کردن اداره میشه، شعار دادن ساده است، بیاین دولتو برای تقویت نظام کمک کنین
0
0