۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۹۶۹۴
مسؤول امور روحانیون سپاه حضرت عباس استان اردبیل:

وحدت مردم و مسؤولان تنها رمز عبور از مشکلات اقتصادی است

وحدت مردم و مسؤولان تنها رمز عبور از مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام نوری گفت: وحدت مردم و مسؤولان تنها رمز عبور از مشکلات اقتصادی است و باید الگوگیری از شهدای والامقام را در بین مردم و مسؤولان نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین نوری در مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای اردبیل اظهار داشت: نگاه شهدای والامقام همان نگاه پروردگار متعال است و به همین دلیل است که توانسته‌ایم رمز موفقیت نظام مقدس انقلاب اسلامی را به دست آوریم.

وی بیان کرد: حوادث تند و تیز انسان‌های مومن را نمی‌شکند چرا که افراد مومن با این شرایط سخت و گذر از برهه‌های سخت به سعادت دست می‌یابند و با تکیه بر خداوند متعال تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند و به رشد و بالندگی می‌رسند.

مسؤول امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یکی دیگر از مواردی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم و ضروری است داشتن نگاه الهی در بین مردم و مسئولان است که نیازمند تقویت‌سازی آن هستیم تا بتوانیم در عرصه فعلی خدمتگزاری بی‌منت و عدالت‌محوری را در جامعه فراگیر و نهادینه کنیم.

حجت الاسلام نوری به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و بیان کرد: در این بیانیه کاملا هویدا است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران چشم امیدشان به جوان‌ها است و امیدوار هستند که جوانان با داشتن نگاه الهی گام دوم انقلاب را می‌توانند به خوبی پیش ببرند که این یک افتخار بزرگ برای جوانان مملکتمان است که می‌توانند تا این حد تاثیرگذار باشند.

مسؤول امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وحدت مردم و مسئولان تنها رمز عبور از مشکلات اقتصادی است که باید الگوگیری از شهدای والامقام را در بین مردم و مسئولان نهادینه کنیم.

موسوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: شهدای والامقام ایمان را در عمل نشان دادند و ثابت کردند که در راه رسیدن به آرمان‌های الهی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و ادعای خود را در عمل به حقیقت پیوستند که باید این مهم را در بین دانشگاهیان نیز فراگیر و نهادینه کنیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات