۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۹۹۷۱۹
۲۱ اسفندماه؛

اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزار می‌شود

اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزار می‌شود
محمدزاده، 21 اسفندماه را تاریخ برگزاری اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر اعلام کرد.
فیض الله محمدزاده، دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در ۲۰ اسفندماه و همزمان با فرارسیدن روز ملی راهیان نور، شاهد برگزاری ویژه برنامه راهیان نور با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در سالن شهید جهان آرای اردوگاه فرهنگی- تربیتی شهید باکری خرمشهر خواهیم بود، عنوان داشت: در ۲۱ اسفندماه، اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور به همراه تجلیل از برگزیدگان دوره در این اردوگاه، برگزار خواهد شد.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با بیان اینکه ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور با همکاری گروه‌ها و نهاد‌های مردمی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از ۲۲ اسفند تا ۲۸ این ماه، ویژه برنامه‌های جشنواره ملی سرزمین نور هر شب به میزبانی یکی از گروه‌های مردمی برگزار می‌شود.

محمدزاده در رابطه با علت برگزاری جشنواره از سوی گروه‌های مردمی گفت: این جشنواره هویت مردمی دارد و شایسته است که گروه‌های مختلف در برگزاری آن سهم داشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه و نخبگان قرآنی با میزبانی رادیو قرآن، استان‌های خوزستان، اصفهان، مازندران، حوزه‌های علمیه کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی هر کدام به صورت جداگانه یک شب میزبان ویژه برنامه‌های جشنواره ملی سرزمین نور هستند.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با بیان اینکه جشنواره ملی سرزمین نور، همه ساله با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس و در رشته‌های شعر، داستان، متن ادبی، دلنوشته، عکس، فیلم و ... برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان و زائران راهیان نور می‌توانند دیده‌ها و شنیده‌های خودشان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس را در حوزه‌های عنوان شده، به دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور یا به نشانی اینترنتی www.sarzaminenoor.ir ارسال کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات