۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۹۷۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

برخی اظهار نظرها در داخل کمک به اهداف دشمن است

برخی اظهار نظرها در داخل کمک به اهداف دشمن است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه برخی عملکرد و اظهارات مسؤولان و مدیران کشور به تحقق اهداف دشمن در عرصه فرهنگی کمک می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان قائمشهر به ظرفیت بالای هنر در تبلیغ معارف الهی در جامعه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دشمنان ملت ایران با بهره گیری از همین ظرفیت تلاش می‌کنند تا ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی را در جامعه ما گسترش دهند.
 
وی با بیان این که می‌توان از ظرفیت شعر و هنر در نشر و گسترش معارف اهل بیت (ع) در جامعه بهره گرفت، افزود: در برابر هجمه‌های ابتذالی دشمنان می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت بالای هنر از ارزش‌های دینی و معنوی حراست کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمن شبانه روزی می‌کوشد تا معارف دینی را در جامعه اسلامی کمرنگ کند، بیان داشت: در برابر هجم وسیعی از توطئه‌های دشمنان علیه ارزش‌های دینی و انقلابی نباید حرکت منفعلانه داشت بلکه باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور حراست و صیانت از مبانی دینی و انقلاب حرکت کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دشمنان دین و انقلاب اسلامی را مورد هجموم خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: آن‌ها با فریب دادن برخی‌ها در داخل تلاش می‌کنند ارزش‌های معنوی را با اقدامات فرینده در این جامعه کمرنگ کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه امروز مسأله حجاب مورد بی مهری برخی‌ها در داخل قرار گرفته است، بیان داشت: این در حالی است که حجاب و عفاف عامل تقویت و ارتقاء جایگاه بانوان در جامعه اسلامی است.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که اگر هویت یک ملت خدشه دار شود به طور حتم بستر برای نفوذ دشمن فراهم خواهد شد، افزود: هدف دشمن در تضعیف هویت دینی و انقلابی ملت به ویژه نسل جوان، نفوذ وسلطه بر کشور و انقلاب است
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز بنیان‌های اعتقادی و فرهنگی جامعه اسلامی در خطر جدی از سوی دشمنان قرار گرفته است، افزود: متأسفانه برخی عملکرد و اظهارات مسؤولان و مدیران کشور به تحقق اهداف دشمن در عرصه فرهنگی کمک می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود از ترویج ازدواج سفید به عنوان یکی از راهبرد‌های دشمن برای تضعیف بنیه اعتقادی و خانوادگی در جامعه اسلامی یاد کرد و بیان داشت: امروز همه بخش‌های فرهنگی و تبلیغی کشور وظیفه دارند آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را نسبت به توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان در این حوزه‌ها مطلع کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات