۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۹۷۶۱
سردار کشکولی:

تفکر انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است

تفکر انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به صدور تفکر انقلاب در جهان اشاره کرد و گفت: این تفکر موجب وحشت دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعدازظهر امروز در اجلاس سالانه مجمع قشر بسيج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال دستاوردهای بی نظیری در همه عرصه ها داشته است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف موجب شگفتی جهانیان شده است، افزود: از دستاوردهای مهم انقلاب موفقیت بانوان در زمینه های مختلف است.

کشکولی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی، تنها هفت رشته ورزشی ویژه بانوان در کشور فعال بوده است، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بانوان با حفظ حجاب و عفاف در بیش از 38 رشته ورزشی مشغول فعالیت ورزشی هستند.

وی یادآور شد: در دوران طاغوت 9 مربی بانوان در رشته های ورزشی فعالیت داشته اند و امروز به برکت انقلاب اسلامی تعداد مربیان در کشور بیش از 35 هزار نفر است و داوران زن در دوران طاغوت هفت نفر بوده است و امروز به 16 هزار نفر ارتقا یافته است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: تعداد بانوان شرکت کننده در مسابقات خارج کشور در حد مسابقات آسیایی و به تعداد شش نفر بوده است و امروز با رعایت حجاب و عفاف 12 هزار بانوی ایرانی به مسابقات جهانی و آسیایی راه یافته اند که از برکات انقلاب است.

وی به موفقیت بانوان در عرصه علمی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: موفقیت بانوان در حوزه قرآنی و داستان نویسی و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

کشکولی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب موفقیت ها و دستاوردهایی در زمینه های مختلف کسب کرده ایم، ادامه داد: صادر شدن تفکر انقلاب در جهان از برکات انقلاب اسلامی است و این تفکر وحشت دشمن را برانگیخته است.

وی با بیان اینکه فکر، منطق، اندیشه و مدد الهی ما را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کرده است و دسیسه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می شود، بیان داشت: امروز دنیای استکبار در برابر فرهنگ انقلابی و جهادی به بی عملی رسیده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات