۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۸۱۸
16 و 17 اسفندماه؛

نخستین دوره توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی در بیرجند برگزار می شود

نخستین دوره توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی در بیرجند برگزار می شود
مسؤول طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند از برگزاری نخستین دوره توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی در بیرجند خبر داد.

زهرا نخعی پور، مسؤول طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از برگزاری نخستین دوره توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی در بیرجند خبر داد.

وی گفت: این طرح روزهای پنجشنبه 16 اسفندماه صبح‌ از ساعت 7:30 تا 11:30 و عصر از ساعت 15 تا 17:30 و جمعه 17 اسفندماه جاری صبح از ساعت 8 تا 11:30 در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار خواهد شد.

مسؤول طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند افزود: داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این دوره اطلاعات خود را به آیدی‌های 1@diligent199 و @Mobasherh1059ارسال کنند.

نخعی پور تصریح کرد: طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری به صورت مردمی تشکیل شده و در سال گذشته توسط تعدادی از روحانیان حوزه علمیه قم به منظور آموزش و پیگیری اندیشه‌ها و دغدغه‌ها و مطالبات معظم له و گفتمان سازی تمدن اسلامی بر اساس تشکیلات منظم تدوین شده است.

وی، توسعه و ارتقای آگاهی‌های مخاطب نسبت به انقلاب اسلامی، تربیت مبلغ و مروج در زمینه انقلاب اسلامی و پاسخگویی به شبهات پیرامون ولایت فقیه و انقلاب را از جمله اهداف برگزاری این دوره دانست./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات