۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۰۰۱۱۴
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران:

محرومیت‌زدایی و سازندگی نیازمند عزم همه‌جانبه نهادها و خیران است

محرومیت‌زدایی و سازندگی نیازمند عزم همه‌جانبه نهادها و خیران است
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: محرومیت‌زدایی و سازندگی نیازمند عزم همه‌جانبه نهادها و خیران است تا بتوانیم بیانیه گام دوم انقلاب را عملی کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ حسین دقیقی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مرکز نیکوکاری خورش رستم خلخال اظهار داشت: سپاه پاسداران محرومیت‌زدایی و ریشه کردن فقر را یک اولویت مهم و اساسی برای خود می‌داند و در این زمینه تاکنون اقدامات قابل توجهی در سطح کشور انجام یافته است.

وی بیان کرد: خیران در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و سازندگی ورود پیدا کرده‌اند که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است ولی باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان و خیران در این زمینه عزم جدی‌تری داشته باشند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در تلاش هستیم برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای نیازمندان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا ریشه آسیب‌های اجتماعی که به فقر و محرومیت برمی‌گردد را ریشه‌کن کرده و در راستای توسعه و آبادانی کشورمان گام برداریم که این مسئله برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دقیقی تصریح کرد: هیچ گاه به دشمنان اجازه نخواهیم داد که با ایجاد نقطه ضعف در بین مردم ما راه برای پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های خود بیابند و این یک اصل اساسی و لازم است که باید مورد توجه واقع شود و با تولیدات محتوادار این نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت 50 مرکز نیکوکاری بیان کرد: توانمندسازی مددجویان اولویت اساسی کمیته امداد استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام شده تا بتوانیم در سال‌های آتی این هدف را به واقعیت تبدیل کنیم.

در این مراسم با 600 میلیون تومان اعتبار پروژه های مرکز نیکوکاری خانه مهر خورش رستم به بهره‌برداری رسید و از 40 نفر از خیرین مرکز نیکوکاری خانه مهر خورش رستم تجلیل شد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات