۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۰۰۱۳۸
بطحایی:

دشمن می خواهد نسل جوان جامعه را نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت کند

دشمن می خواهد نسل جوان جامعه را نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت کند
وزیر آموزش و پرورش مقابله با هجمه باورهای جوانان از سوی دشمن را دغدغه اصلی این وزارتخانه دانست و گفت: دشمن می خواهد نسل جوان جامعه را نسبت به آینده انقلاب بی تفاوت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به وظیفه سنگین آموزش و پرورش در قبال تربیت دینی دانش آموزان گفت: امروز دشمن برای انحراف نسل جوان جامعه ما نقشه های بسیاری کشیده است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های جدی ما در آموزش و پروش این است که با نقشه ها و برنامه های دشمن برای منحرف کردن دانش آموزان و نسل جوان جامعه مبارزه و مقابله کنیم.

بطحایی به نقشه دشمنان برای بی اعتماد ساختن نسل جوان جامعه نسبت به آینده انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: دشمن از طریق شبهه افکنی میان نوجوانان و جوانان، آن ها را نسبت به وقایع و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد، بی تفاوت ساخته و از این طریق آن ها را نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی بی توجه می سازد.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه یکی از برنامه های این نهاد برای مقابله با نقشه های دشمن، تقویت مباحث «دشمن شناسی» میان دانش آموزان است، افزود: ما به دنبال افزایش سهم برنامه های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش هستیم.

وی با بیان اینکه وزارتخانه آموزش و پرورش خود را موظف به نقش آفرینی در عرصه مقابله با طرح ها و برنامه های دشمن می داند، یادآور شد: امروز مقابله با هجمه به عقاید و باورهای جوانان از سوی دشمنان، دغدغه اصلی آموزش و پرورش است./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات