۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۰۰۳۷۷
از سوی دانشگاه صنعت نفت اهواز؛

مراسم اعتکاف دانشجویان خوزستانی برگزار می‌شود

مراسم اعتکاف دانشجویان خوزستانی برگزار می‌شود
حجت الاسلام علوی کیا گفت: دانشگاه صنعت نفت اهواز میزبان اعتکاف ۲۰۰ دانشجوی خوزستانی خواهد بود.
حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا، مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعت نفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر امر اعتکاف به ویژه در میان نسل جوان و جلوه‌های اجتماعی آن بر فرد معتکف، خاطرنشان کرد: در این راستا تصمیم بر آن شد تا به صورت متمرکز مراسم معنوی اعتکاف را برای دانشجویان خوزستانی برگزار کنیم که در این باره دانشگاه صنعت نفت اهواز میزبان خواهد بود.

مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعت نفت با بیان اینکه دانشگاه صنعت نفت اهواز میزبان برادران معتکف است، تصریح کرد: علاقه‌مندان و دانشجویان خوزستانی نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، شماره دانشجویی، دانشگاه محل تحصیل را برای نام نویسی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۷۶ ارسال کنند.

حجت الاسلام علوی کیان با بیان اینکه ثبت نام اعتکاف دانشجویی رایگان است، ادامه داد: ظرفیت تعیین شده برای اعتکاف دانشجویی خوزستان ۲۰۰ نفر است، هر چند که اساتید دانشگاه‌های خوزستان نیز قادر به شرکت هستند.

وی با اشاره به همزمانی مراسم معنوی اعتکاف با تحویل سال جدید گفت: برنامه‌های مختلف و متنوعی گنجانده شده تا اعتکاف کنندگان از فرصت اعتکاف نهایت استفاده را ببرند همچنین معتکفان در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است، اعتکاف امسال از ۲۹ اسفندماه سال جاری تا دوم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات