۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۰۰۴۰۴
عزیزی خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در آزمون چتر گفتمان رهبری

شرکت طلاب لرستانی در آزمون چتر گفتمان رهبری
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمونی با محوریت چتر گفتمان رهبری خبر داد و گفت: 11 طلبه لرستان در این آزمون شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران گفت: بیانات رهبری چراغ راه بوده و عمل به این بیانات رمز موفقیت در هر زمینه ای است.

وی عمل به بیانات رهبری را خنثی کننده توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: تبیین و تشریح بیانات رهبری در جامعه رسالت خطیر حوزه و امری ضروری برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است.

عزیزی بیان کرد: دوره چتر گفتمان رهبری با هدف کاستن خلأهای موجود در حوزه آشنایی با دیدگاه های رهبری و اجرایی شدن گفتمان رهبری در زندگی فردی و اجتماعی با تربیت کارشناسان مربوطه برگزار می شود.

وی افزود: این دوره بر پایه آموزش مجازی آنلاین و آفلاین برای خواهران مدارس علمیه استان برگزار شده است.

عزیزی عنوان کرد: آزمون دوره چتر گفتمان رهبری امروز، 18 اسفندماه برای خواهران شرکت کننده برگزار شد و طلابی که در دوره مربوطه شرکت داشته اند در آزمون امروز به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: حائزین امتیاز برتر، گواهینامه دوره چتر گفتمان رهبری را از سازمان بسیج طلاب و روحانیان دریافت می کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات