۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۰۰۴۳۱
دبیر دبیرخانه شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خوهران مطرح کرد؛

توجه ویژه شورای سیاست گذاری حوزه خواهران به امور فرهنگی و تبلیغی

توجه ویژه شورای سیاست گذاری حوزه خواهران به امور فرهنگی و تبلیغی
حجت الاسلام عبداللهی با بیان این که شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران دارای مصوبات فراوانی است، گفت: این شورا به مسائل فرهنگی و تبلیغی توجه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی، با اشاره به هدف از ایجاد شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: با توجه به تمرکز هجمه دشمن به کانون خانواده و قشر زن و لزوم پیشرو ‌بودن حوزه خواهران در ارائه الگوی اسلامی، اعضای شورای عالی، نهادی مستقل به نام شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران تشکیل دادند.

دبیر دبیرخانه شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران افزود: سال 91 شورای سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران تشکیل و ساماندهی ونظارت بر عملکرد حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) را بر عهده گرفت.

وی در ادامه به مصوبات شواری سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهرن اشاره کرد و گفت: شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران دارای مصوبات فراوانی است اما بر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی توجه ویژه ای دارد همچنین بررسی اصول تربیتی و جذب اساتید حوزه‌ های خواهران را می توان از برنامه های این شورا دانست.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران دارای یک بخش اصلی و سه کمیسیون تخصصی یعنی کمیسیون مدیریت وبرنامه ریزی، کمیسیون علمی فرهنگی و کمیسیون مقاطع و رشته ‌های تحصیلی است که هر کدام به ترتیب وظایف ساماندهی مقررات اداری مالی، ساماندهی و ارتقای تربیت و آموزش  و بررسی مقاطع تحصیلی طلاب را برعهده دارند.

 دبیر شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: برگزاری بیش از چهارصد جلسه از سوی شورای سیاستگذاری و کمیسیون ها با بیش از پانصد مصوبه و چهارصد دستور جلسه، از جمله فعالیت های این شورا است.

وی در پایان با اشاره به تعداد طلاب محصل و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خواهران گفت: بیش از هشتاد هزار طلبه خواهر در حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) مشغول فراگیری علوم دینی هستند و بیش از صد و سی هزار طلبه نیز از این دو مرکز فارغ التحصیل شده اند./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
مصطفی رستمی
ارسال نظرات