۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۶۰۰۵۹۲
آیت الله موسوی اصفهانی با تجلیل از خدمات آیت الله طه محمدی:

مردم با حضور پرشور در نماز جمعه از امام جمعه جدید همدان حمایت کنند + فیلم

مردم با حضور پرشور در نماز جمعه از امام جمعه جدید همدان حمایت کنند + فیلم
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: ضمن تشکر از زحمات آیت الله طه محمدی ان شاءالله جمعه این هفته از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین شعبانی استفاده کافی را خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در چهلمین سالگرد رحلت آیت الله آخوند همدانی که در مسجد جامع همدان برگزار شد خاطر نشان کرد: بزرگداشت شخصیت های این چنینی نیاز جامعه است.

وی افزود: این معنویات آقای آخوند بوده است که استان همدان را این چنین معنوی ساخته و علمایی مثل آیت الله شهید مدنی، آیت الله موسوی همدانی و آیت الله طه محمدی را تربیت کرد که این چنین ادامه دهنده راه این عزیز باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: امیدواریم این چراغ و نورانیت و این حوزه همچنان تا ظهور حضرت حجت زیر سایه رهبر مظعم انقلاب مستدام بماند.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام هادی (ع) به حدیثی از این امام معصوم اشاره کرد و گفت: ایمان واقعی آن است که در قلب انسان جای گرفته باشد و مشوق عمل صالح باشد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان یادآور شد: مراسم امروز تنها تجلیل از آیت الله آخوند نیست بلکه تجلیل از علم، تقوا و حمایت از حوزه های علمیه است که باید قدردان ادامه دهندگان راه انبیا باشیم.

وی تاکید کرد: جایگاه مومن و عالم بسیار بالا است به اندازه ای که وقتی مومنی از دنیا می رود نه تنها ملائکه، بلکه آسمان ها و زمین هم برای فقدان او گریان هستند.

مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه از زحمات آیت الله طه محمدی نیز تشکر کرد و گفت: باید از زحمات 15 ساله نماینده ولی فقیه در استان تشکر کنیم که در مسیر برافراشتن پرچم انقلاب و اسلام بسیار زحمت کشیده اند.

آیت الله موسوی اصفهانی با دعوت از حضور حداکثری در اولین نماز نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: ان شاءالله جمعه این هفته از بیانات و رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نیز استفاده کافی را خواهیم برد./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 0
هادی شاملو
ارسال نظرات