۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۰۰۷۲۷

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر جامعه الزهرا

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر جامعه الزهرا
مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مدیران این رسانه با حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران و دبیران این رسانه حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) دیدار کردند.

در ابتدای این نشست صمیمی که ظهر امروز در دفتر مدیر جامعه الزهرا(س) برگزار شد، حجت الاسلام محققی گزارشی اجمالی از بخش های مختلف و فعالیت های خبری خبرگزاری رسا ارائه کرد.

وی همچنین از اعلام آمادگی این رسانه حوزوی برای همکاری علمی، پژوهشی و رسانه ای با جامعه الزهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام محققی در ادامه گریزی به طرح ها و برنامه های جامعه الزهرا(س) در دوره مدیریت حجت الاسلام والمسلمین مدنی زد و بازتاب طرح هایی همچون طرح تربیت مبلغ، تربیت مدرس، تربیت مشاور خانواده و تربیت پژوهشگر را در رسانه ها مثبت ارزیابی کرد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر جامعه الزهرا

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری رسا، این رسانه حوزوی را رسانه ای پویا و برخوردار از نیروهای فعال، دغدغه مند و متعهد دانست.

وی با اشاره به اهمیت رسانه اظهار کرد: امروزه خبر از حد یک اطلاع رسانی ساده، فراتر رفته است به گونه ای که با یک خبر می توان پدیده ای ر ا جا بجا کرد اما متأسفانه در حوزه علمیه در زمینه رسانه ضعف جدی وجود دارد./1324/ج

گزارش تصویری مرتبط

مصطفی رستمی
ارسال نظرات