۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۶۰۰۷۴۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه اعتماد به وعده های توخالی غرب است

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه اعتماد به وعده های توخالی غرب است
نماینده مجلس خبرگان با اشاره به شرایط امروز اقتصادی کشور، گفت: این مشکلات نتیجه اعتماد به غرب و وعده‌های توخالی آن‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه ماهانه روحانیت شهرستان قائمشهر با اشاره به جایگاه مهم روحانیت در نظام دینی، گفت: روحانیت در طول تاریخ همواره در خدمت به دین و مردم بوده است.
 
وی با بیان این که روحانیت برای دفاع از دین جانفشانی و از خودگذشتگی کرده است، افزود: روحانیت همواره با دفاع و حراست از مرز‌های عقیدتی مانع نفوذ و توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که روحانیت شیعه همواره به دلیل مواضع شفاف و قاطعانه خود در معرض توطئه‌ها و تبلیغات دروغین دشمنان قرار داده است، گفت: دشمن به دلیل شکست‌های متعدد خود در برابر روحانیت همه توان خود را بکار کرده با تبلیغات دروغین و غیر واقعی، چهره روحانیت را در جامعه اسلامی مخدوش کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز وظیفه روحانیت بسیار سنگین‌تر از گذشته است، افزود: روحانیت مطالبی که در منابر و خطابه‌های خود مطرح می‌کند باید کاملاً مستدل و علمی باشد.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که متأسفانه برخی مواقع بیان مطالب غیر مستدل می‌تواند موجب ایجاد شبهه در جامعه شود، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان پیشگامان عرصه تبلیغ دین وظیفه دارند ضمن بیان احکام دین به شبهات مطرح شده نیز پاسخ علمی و استدلالی دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز به وضوح تحرک دشمن علیه انقلاب را می‌بینیم و این تلاش‌ها کاملاً آشکار صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این میان روحانیت از جمله اقشاری است که با روشنگری و دادن آگاهی‌های لازم به مردم می‌تواند مانع تحقق اهداف دشمن در کشور شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه امروز به دلیل عدم مدیریت و برنامه ریزی سالم شاهد فشار‌های اقتصادی بسیاری به مردم هستیم، خاطرنشان کرد: این مشکلات اقتصادی نتیجه اعتماد به غرب و وعده‌های توخالی آن‌ها است.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر هوشیاری مسؤولان در مذاکره با غرب تأکید کردند، بیان داشت: اما متأسفانه ذوق زدگی برخی مسؤولان در مذاکرات و همچنین رفتار آن‌ها با کشور‌های اروپایی موجب سوء استفاده دشمنان شده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات