۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۰۱۰۱۷
امام جمعه موقت اهواز:

یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس تجدید عهد با اهل بیت است

یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس تجدید عهد با اهل بیت است
امام جمعه موقت اهواز گفت: یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس و مدافع حرم تجدید عهد با اهل بیت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا، امام جمعه موقت اهواز، پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «مهمان دمشق» در مسجد اعظم اهواز، با بیان تجلیل صورت گرفته در یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس و مدافع حرم عنوان داشت: این یادواره تجدید عهدی با اهل بیت بود که شهدا ادامه دهنده راهتان و ولایت فقیه هستند.

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: ما هر چه داریم از استمرار خط اولیا و انبیا که همانا خط ولایت فقیه است، می‌باشد و امیدواریم در خط ولایت فقیه و شهدا حاضر باشیم.

از سوی دیگر سردار محمد علیپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: گرامیداشت یاد شهدا همانا عمق بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت جامعه، امنیت پایدار مملکت و تداوم راه امام حسین (ع) است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خاطرنشان کرد: روحانیت قشر اثرگذار دوران دفاع مقدس در یگان‌های رزمی، پیشنمازی و موضوعات فرهنگی و عاشورایی در میان رزمندگان بود.

سردارعلیپور گفت: با گرامیداشت یادواره شهدا امید است فرهنگ شهادت در نسل جوان و خواسته‌های رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد./۹۴۶۵/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات