۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۱۰۴۸
امیر حاتمی:

شکست نظام اسلامی برای استکبار آرزویی دست نیافتنی است

شکست نظام اسلامی برای استکبار آرزویی دست نیافتنی است
وزیر دفاع با اشاره به آرزوهای دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی در سال 97 گفت: شکست نظام اسلامی برای استکبار آرزویی دست نیافتنی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ حاتمی در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با اشاره به نقشه دشمن برای نا امیدی و بی اعتمادی مردم به توانمندی نظام اسلامی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: برای مقابله با راهبرد نخ نمای دشمن مصمم شدیم تا بخشی از پیشرفتهای دفاعی و فن آورانه بومی کشور را که به دست متخصصین صنعت دفاعی تولید شده بود در معرض دید عموم مردم عزیزمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: با نمایش گوشه هائی از دستاوردهای دفاعی، نظیر جت جنگنده تمام ایرانی کوثر، خودروی زرهی طوفان، زیردریائی فاتح و موشک کروز هویزه و ....که دسترنج فرزندان ایران اسلامی بود موجی از امید و نشاط در جامعه ایجاد شد که دستاورد آن، ارتقاء سرمایه عظیم اجتماعی و پشتوانه ای هویتی برای مجموعه صنعت دفاعی کشور است.

امیر سرتیپ حاتمی با برشمردن برخی شبهه های طراحی شده دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی در بدنه اجتماعی کشور و نقشه برآب شدن شبهه افکنی های نظام استکبار پس از نمایش مقتدرانه دستاوردهای دفاعی، افزود: صنعت دفاعی بالنده و پیشروی امروز، مولود تفکر راهبردی امام راحل عظیم الشأن و فرمانده معظم کل قواست و به هیچ وجه با صنایع دفاعی کاملا وارداتی و وابسته قابل مقایسه نیست و دشمنان نظام اسلامی به خوبی بر قدرت و اقتدار دفاعی ملت بزرگ ایران و فرزندانشان در نیروهای مسلح واقفند و به خوبی می دانند که امروز از سرریز دانش دفاعی در نیروهای مسلح واقفند و به خوبی می دانند که امروز سر ریز دانش دفاعی در نیروهای مسلح، امکان حل بسیاری از مشکلات و نواقص صنایع غیر دفاعی در کشور وجود دارد و هرگز با تحریم ها از پا نخواهیم نشست.

وی افزود: امروز مدیران حوزه دفاعی برای حل مسائل و مشکلات کشور و مردم در عرصه صنعت خودرو دعوت می شوند و این همان پشتوانه مهم اجتماعی است که حاصل کار هوشمندانه و مدبرانه شما متخصصین و مدیران دفاعی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشکر از همه کارکنان، مدیران و متخصصان صنعت دفاعی گفت: دستاوردهای امروز صنعت دفاعی و به ویژه موفقیتهای سال 97 باید موقفی برای گامهای بزرگ در سال 1398 بشود و نباید به این جایگاه راضی باشیم.

امیر سرتیپ حاتمی بر اهمیت ارتقاء کیفیت محصولات ایرانی تأکید کرد و گفت: باید کیفیت محصول ایرانی با عزم و اراده تولید کنندگان ارتقاء یابد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تولید محصولات متناسب با نیاز، برگزاری نمایشگاه، معرفی مطلوب و شایسته، تعامل و ارتباط مؤثر با جامعه هدف، صرفه جوئی و جلوگیری از هزینه زائد، استفاده بهینه از موجودی ها، جلوگیری از کار موازی و تکراری، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات تولید از فاکتورهای مهم برای پیشبرد برنامه های سال 98 است و همه اینها باید برای تک تک کارکنان و مدیران مهم تلقی شود و برای آنها برنامه ریزی مدونی گردد.

وی با تأکید بر لزوم پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح افزود: برای حمایت و پشتیبانی همه جانبه و مستمر از نیروهای مسلح باید با فرماندهان و رزمندگان میدانی نیروهای مسلح به صورت مکرر و مستمر جلسات کارشناسی برگزار شود تا خواسته ها ومسائل مدیران و مسئولین نیروهای مسلح شنیده و مشخص شود تا از این طریق بتوانیم در جهت تحقق نیازمندی های دفاعی آنان پاسخ مطلوب و شایسته ای ارائه کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جذب بودجه مناسب دفاعی را از نقاط قوت برنامه های وزارت دفاع در سال98 برشمرد و خاطر نشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با دولت و مجلس شورای اسلامی و حمایت های بی دریغ ستاد کل نیروهای مسلح به حمدالله بودجه مناسبی برای نیروهای مسلح پیش بینی شده است و باید در جهت افزایش تولیدات دفاعی از این بودجه به دقت استفاده شود و انشاالله سال 1398 سال رونق تولیدات و دستاوردهای دفاعی در حوزه اولویت ها خواهد بود.

امیر سرتیپ حاتمی نیروی انسانی را مهمترین عامل پیشرفت صنعت بومی کشور دانست و گفت: مدیران و مسئولان در وزارت دفاع باید به موضوع نیروی انسانی کارآمد، بهره ور و به ویژه مسائل معیشتی آنها اهتمام داشته باشند./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات