۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۰۱۵۳۶
مدیر اوقاف لواسان مطرح کرد؛

امکان اسکان موقت در آستان امامزادگان شاخص لواسان وجود دارد

امکان اسکان موقت در آستان امامزادگان شاخص لواسان وجود دارد
حجت الاسلام علی صادقی از آمادگی شش آستان امامزاده در لواسان برای میزبانی از مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی صادقی مدیر اوقاف لواسان در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در آستان امامزادگان آن منطقه اظهار داشت: به لطف الهی در مدت زمان کوتاهی که بنده به در اوقاف لواسان مشغول به کار شدم، شش آستان امامزاده در این منطقه آماده میزبانی از مسافران نوروزی در این ایام است.
 
وی افزود: آستان امامزاده میرسلیم میگون، آستان امامزاده فضلعلی و آستان امامزاده عبدالله از جمله این اماکن است.

مدیر اوقاف لواسان خاطر نشان کرد: در همه این شش آستان روحانیون آموزش دیده مستقر شده اند و در قالب خیمه‌های معرفت با مردم در زمینه‌های فرهنگی، روابط اجتماعی، شناخت مذاهب و مشادره خانواده در ارتباط هستند.

وی افزود: همچنین کار شاخص در طرح آرامش بهاری اجرای مسابقات شاد و مفرح با رویکرد قرآنی برای کودکان و نوجوانان است که به رسم یادبود به آن‌ها هدایایی هم اهدا می‌شود.

حجت الاسلام صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام اوقات نماز در طول شبانه روز، نماز جماعت در شش آستان برپاست. البته امکان اسکان موقت برای مسافران نوروزی هم در این امامزاده‌ها ایجاد شده است.

وی همچنین در انتها به رسالت طرح آرامش بهاری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در جایی گفتند که آستان امامزادگان باید محیطی آرامش بخش برای زائران و مجاوران باشد. ایام نوروز بهترین فرصت است که ما تمام تلاش خود را به کار ببندید تا مردم هرچه به
یشتر با امامزادگان ما آشنا شوند. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات