۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۰۱۵۸۳
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خبر داد؛

تشکیل قرارگاه خدمات رسانی وامدادرسانی سپاه به سیل زدگان درخوزستان

تشکیل قرارگاه خدمات رسانی وامدادرسانی سپاه به سیل زدگان درخوزستان
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: قرارگاه خدمات رسانی و امدادرسانی با هدف استفاده از ظرفیت های سپاه برای خدمات رسانی، امدادرسانی به مردم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسن شاهوار پور در گفتگویی اظهار کرد: قرارگاه خدمات رسانی و امدادرسانی همزمان با سیل قبلی که در اطراف سوسنگرد و رفیع و دیگر مناطق استان شکل گرفت با هدف استفاده از ظرفیت‌های سپاه برای خدمات رسانی، امدادرسانی و کمک به مردم تشکیل شد تا بتوانیم وضعیت را به یک شرایط عادی سوق بدهد.

وی افزود: این قرارگاه مانند ستاد بحران قبل از وقوع بحران برای پیش بینی‌های لازم و همچنین زمان بروز حادثه تشکیل جلسه و فعال می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه تردد به سمت برخی یادمان‌های دفاع مقدس این استان از شب گذشته تا فردا شب متوقف شده خبر داد: یادمان فکه، دهلاویه، چذابه و یادمان شهدای هور از آن جمله هستند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: در خصوص یادمان فتح المبین با توجه به پیش بینی طغیان رودخانه کرخه تدابیر لازم اندیشیده شده تا در صورت بروز مشکل احتمالی این یادمان هم شامل ممنوعیت ورود کاروان‌های راهیان نور شود.

وی عنوان کرد: تردد اتوبوس‌های راهیان نور در ۴۸ ساعت (از دوشنبه شب تا چهارشنبه شب) ممنوع شده ولی در محورهایی که مشکل خاصی ندارند، هنوز تردد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: ماشین آلات سبک و سنگین آماده شده که از آن جمله می‌توان به قایق اشاره کرد.

سردار شاهوار پور با اشاره به فراهم شدن چادر برای اسکان اضطراری اضافه کرد: تمام تجهیزاتی که قابلیت کمک به سیل داشته باشد و همچنین خودروهای تاکتیکی نیز مهیا شده است.

وی در پایان گفت: در صورت اعلام نیاز ستاد بحران استان خوزستان تجهیزات و نیروهای مورد نیاز به مناطق اعزام می‌شوند.

منبع:مهر

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات