۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۱۶۶۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حرکت جهادی مبلغان در سیل اخیر جهاد فی سبیل الله است

حرکت جهادی مبلغان در سیل اخیر جهاد فی سبیل الله است
حجت الاسلام شکریان، تلاش مبلغان و گروه‌های جهادی در سیل اخیر را ستودنی دانست و گفت: به طور حتم این حرکت جهادی مبلغان دینی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع مبلغان گروه تبلیغی حامیان ولایت که عازم مناطق سیل زده بودند، تلاش مبلغان و گروه‌های جهادی در سیل اخیر را ستودنی دانست و گفت: به طور حتم این حرکت جهادی مبلغان دینی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.
 
وی با بیان این که گروه‌های جهادی و تبلیغی بدون هیچ فراخوانی به مناطق سیل زده استان‌های مازندران و گلستان اعزام شدند، افزود: حضور مستمر و پررنگ مبلغان دینی و گروه‌های جهادی در کنار سایر نیرو‌های امدادی موجب تسریع در روند امداد رسانی و کمک به سیل زدگان شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که گروه‌های تبلیغی و مبلغان جهادی از همان نخستین ساعات سیل در مازندران به کمک سیل زدگان و خسارت دیدگان شتافتند، بیان داشت: در حال حاضر چندین گروه تبلیغی و همچنین مبلغان جهادی در شهر‌های مختلف استان مشغول خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که گروه‌های تبلیغی جهادی بدون هیچ چشم داشتی به یاری مردم شتافتند، خاطرنشان کرد: حضور مبلغان دینی در کنار مردم سیل زده استان موجب دلگرمی آن‌ها شده و همچنین روند امداد رسانی را نیز تسریع کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این تلاش‌های امدادی و خدماتی مبلغان دینی و گروه‌های جهادی و تبلیغی تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: روحانیت همانند سایر عرصه‌ها در کنار مردم خواهد ماند و آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که خوشبختانه یک وحدت و همبستگی خود میان مردم و دستگاه‌های اجرایی به منظور برون رفت از بحران به وجود آمده وجود داشت، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های همه بخش‌های فعال در عرصه شاهد بازگشت وضعیت به شرایط عادی باشیم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که برون رفت از چنین شرایط و مشکلاتی نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه روحانیان جهادی علاوه بر امداد رسانی به مردم در توزیع اقلام غذایی نیز پیشگام بوده و در این راستا تلاش‌های بسیاری انجام دادند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیازمند کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هم وطنان سیل زده خود در استان‌های مازندران و گلستان هستیم، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور رفع مشکلات مردم خسارت دیده بهره گرفته شود تا کمی از آلام و رنج‌های این مردم همیشه در صحنه کاسته شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات