۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۰۱۸۷۷
امام جمعه بابل:

حضور روحانیت در مناطق سیل زده سبب تسریع در روند خدمات رسانی شد

حضور روحانیت در مناطق سیل زده سبب تسریع در روند خدمات رسانی شد
امام جمعه بابل، حضور روحانیت و گروه های تبلیغی جهادی در مناطق سیل زده را موجب تسریع در روند خدمات رسانی به مردم سیل زده استان دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع روحانیان گروه جهادی تبلیغی حامیان ولایت، با ابراز رضایت مندی از حضور روحانیان در کنار مردم و همدردی با سیل زدگان و کمک رسانی به مناطق سیل زده استان، گفت: این حضور روحانیان جهادی با لباس مقدس روحانیت جلوه‌ای از جایگاه مردمی روحانیت در جامعه است.
 
وی بر ضرورت حضور مستمر روحانیان در کنار مردم سیل زده و خسارت دیده مناطق مختلف استان تأکید کرد و افزود: این حضور به طور حتم موجب خوشحالی و کاهش آلام مردم خسارت دیده این مناطق خواهد شد.
 
امام جمعه بابل با بیان این که روحانیت در نخستین ساعات حادثه سیل به این مناطق اعزام شد، خاطرنشان کرد: این حضور در غالب گروه‌های جهادی و به صورت کاملاً خودجوش صورت گرفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که روحانیت همراه و همگام با سایر گروه‌های امدادی به خدمات رسانی به سیل زدگان پرداخته است، بیان داشت: حس مسؤولیت پذیری و تکلیف مداری روحانیت همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها تجلی یافته است.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که حضور پررنگ روحانیت در جریان سیل اخیر لبیک به ندای رهبری برای حضور همه اقشار جهت کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های شمالی بود، خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همواره با بصیرت و نگاه عمیق خود در جهت خدمت به مردم گام برداشته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت هیچ گاه مردم را تنها نخواهد گذاشت، بیان داشت: خوشبختانه در سیل اخیر روحانیت در کمال اخلاص همگام با سایر اقشار مردم در مناطق سیل زده حاضر شد و به ارائه خدمات امدادی پرداخته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن برای سوء استفاده از سیل اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به صورت شبانه روزی تلاش کرد تا ناکارآمدی کشور در مدیریت حوادث این چنینی را در میان مردم تبلیغ کند که خوشبختانه با دستور به موقع مقام معظم رهبری این توطئه خنثی شده است.
 
امام جمعه بابل همچنین بر ضرورت استمرار کمک رسانی به مردم سیل زده استان تأکید کرد و افزود: حضور گروه‌های جهادی تبلیغی در این مناطق به طور حتم موجب تسریع در روند امداد رسانی و سایر خدمات به مردم سیل زده خواهد شد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات