۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۱۸۹۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رفع مشکلات مردم مهم‌ترین دغدغه‌ رهبر انقلاب است

رفع مشکلات مردم مهم‌ترین دغدغه‌ رهبر انقلاب است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رفع مشکلات مردم همواره جزء مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی قائمشهر، حضور بارگاهی ملکوتی امام رضا (ع) در ایران اسلامی را افتخاری بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: این حضور برکات و نعمات ارزشمندی را برای کشورمان در پی داشته است.
 
وی با بیان این که ملت ایران به ویژه مردم دیار طبرستان عشق و ارادت خاصی به هشتمین امام شیعیان دارند، افزود: زیارت بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) همواره جزء یکی از آرزو‌های مهم یک ایرانی بوده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام رضا (ع) به عنوان امام رئوف همواره پذیرای اقشار مختلف مردم است، بیان داشت: هرانسان مؤمن و معتقدی برای رفع مشکلات و گرفتاری خود در زندگی به آن امام همام پناه می‌برد.
 
امام جمعه قائمشهر، ملت بزرگ ایران را مردمی دیندار و مؤمن معرفی کرد و با بیان این که این مردم در طول تاریخ پیرو اهل بیت (ع) و نوادگان آن‌ها بوده اند، تصریح کرد: وجود امامزادگان و بقاع متبرکه بسیار در مناطق مختلف کشور به ویژه مازندران نشان دهنده عشق و علاقه این مردم به اهل بیت (ع) است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزشمند آستان قدس رضوی در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دوره مدیریت جدید شاهد رویداد‌های ارزشمندی در کمک به محرومان و مستضعفان جامعه هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با مثبت ارزیابی کردن رویکرد جدید آستان قدس رضوی در رسیدگی به محرومان جامعه خاطرنشان کرد: باید تقویت و توسعه این برنامه‌ها به طور حتم شاهد کاهش چهره فقر در جامعه اسلامی خواهیم بود.
 
امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به سیل اخیر در مازندران اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این سیل موجب بروز خسارت‌های بسیاری در برخی شهر‌ها شده است، بیان داشت: دولت باید همه توان خود را معطوف رسیدگی و جبران خسارت‌های وارد شده به سیل زدگان کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رفع مشکلات مردم همواره جزء مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: در جریان همین سیل اخیر ایشان ضمن دستورات ویژه به مسؤولان ذی ربط و نیرو‌های مسلح به طور جدی برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان ورود پیدا کردند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
به امید روزی که زیر سایه آقا فقر از تو ایران ریشه کن بشه
0
0