۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۰۲۱۱۱
با بدرقه امام جمعه کرج صورت گرفت؛

اعزام طلاب جهادگر البرز به مناطق سیل زده جنوب و غرب کشور

اعزام طلاب جهادگر البرز به مناطق سیل زده جنوب و غرب کشور
مراسم بدرقه کاروان طلاب جهادگر استان البرز با حضور آیت‌الله حسینی همدانی و مسؤولان حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، مراسم بدرقه کاروان طلاب جهادگر استان البرز، صبح امروز (یکشنبه) با حضور آیت‌الله حسینی همدانی و تعدادی از مسئولین حوزه‌های علمیه استان در مقابل دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد و ۴۴ طلبه جهادگر به مناطق سیل‌زده جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

در این مراسم آیت‌الله حسینی همدانی بابیان این‌که روحانیت در تمام عرصه‌ها جلودار است، گفت: در طول زمان در تمام مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، مدیریت فکری و اعتقادی، روحانیت پیش‌قدم بوده و هر جا جامعه مؤمنین و انسان‌ها نیاز به کمک داشتند وارد عرصه شده‌اند.

وی در ادامه افزود: تعداد شهدای روحانی در نسبت سنجی با سایر اقشار در دفاع مقدس شاهدی است بر این مطلب و در این موضوع اخیر هم به حمدالله روحانیت خوش درخشیدند و در دفاع از ارزش‌های دینی و کمک به هم‌وطنان حضور جدی داشته و بدون شائبه در مناطق آسیب‌دیده حاضر شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه مدیریت حوزه علمیه، جواز تعطیلی دروس را در حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها، جهت خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده داده است، گفت: تا امروز طلاب کرجی به‌صورت خودجوش برای خدمت‌رسانی عازم مناطق مختلف آسیب‌دیده شده بودند؛ اما امروز این گروه از طلاب و روحانیون با انسجام بیشتری به سمت منطقه‌ای در خوزستان خواهند رفت که بتوانند به لرستان هم خدماتی را داشته باشند.

قابل‌ذکر است که این جهادگران طلبه، به نام شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام تمام زاده، به مدت ۵ روز در مناطق سیل‌زده، جهت تبلیغ و امدادرسانی حضور خواهند داشت.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات