۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۲۲۷
مدیرحوزه علمیه لرستان:

طلبه های لرستانی برای کاهش آلام مردم سیل زده پلدختر در صحنه حضور دارند

طلبه های لرستانی برای کاهش آلام مردم سیل زده پلدختر در صحنه حضور دارند
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به حضور 500 طلبه لرستانی برای امداد رسانی به سیل زدگان، گفت: حضور طلبه ها و روحانیان موجب تقویت روحیه سیل زدگان و کاهش آلام آنان است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب، روحانیون مبلغ و اساتید حوزه با حضوری گسترده در مناطق سیل زده در زمینه امداد رسانی و تقویت روحیه سیل زدگان نقش آفرین هستند.

وی افزود: طلاب لرستانی از روزهای نخست وقوع سیل در مناطق سیل زده به صورت جهادی حضور یافتند و حضور آنان در کنار دیگر نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش موجب قوت قلب مردم سیل زده است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به امدادرسانی طلاب و روحانیان در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: همت والای طلاب و روحانیان بی حد و مرز بوده و برای کاهش آلام مردم سیل زده از دل و جان است.

وی افزود: طلاب استان های یزد، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی، زنجان و دیگر استان های دیگر نیز برای امداد رسانی و خدمت رسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند و البته جمعیت فراوانی از طلاب و روحانیان همه شهرستان ها در استان حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه کلاس درس طلاب از 24 فروردین ماه اغاز می شود، خاطرنشان کرد: در این ایام طلاب فرصتی مناسب در اختیار دارند که به صورت جهادی در مناطق سیل زده به یاری آسیب دیدگان بپردازند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات