۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۰۲۳۲۸
مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه تشریح کرد؛

جزئیات اختصاص بن کتاب ویژه نمایشگاه کتاب به اساتید، طلاب و اهل قلم حوزه

جزئیات اختصاص بن کتاب ویژه نمایشگاه کتاب به اساتید، طلاب و اهل قلم حوزه
مسؤول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از اختصاص بن کتاب و اجرای طرح‌ها و تسهیلات برای طلاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار با اشاره به برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، اظهار داشت: مرکز امور طلاب و دانش آموختگان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط ذیل را جهت بهره‌مندی اساتید و طلاب محترم از طرح‌ها و تسهیلات این نمایشگاه فراهم نموده است.

بن کارت ویژه طلاب اهل قلم

وی با بیان این که ثبت‌نام طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سه‌شنبه(20 فروردین ماه) آغاز خواهد شد و تا پایان روز شنبه(24 فروردین ماه) به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت افزود: طلابی که طی پنج سال اخیر حداقل دو اثر از آنان منتشر شده است مشمول دریافت بن رایگان کتاب به مبلغ 4.000.000 ریال می‌باشند که تمامی فرآیند ثبت نام و اختصاص این بن کارت از طریق سامانه سرای اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir صورت می گیرد.

بن کارت ویژه اساتید

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان داشت: این تسهیلات ویژه اساتید حوزوی است و مبلغ آن 4.000.000 ریال می باشد که 50 درصد از آن توسط وزارت ارشاد و مابقی توسط اساتید متقاضی پرداخت می‌گردد.

بن کارت ویژه طلاب

وی به بن کارت ویژه برای طلاب اشاره کرد و افزود: این تسهیلات برای عموم طلاب اعم از مقدمات، سطح و خارج است و مبلغ آن 1.500.000 ریال می باشد که از این مبلغ.600.000 ریال توسط وزارت ارشاد و مابقی توسط طلاب متقاضی پرداخت می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار گفت: امکان خرید از ناشران داخلی و ناشران بین‌المللی با بن های فوق فراهم بوده و حوزویان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تسهیلات به سایت http://bon.tibf.ir مراجعه نمایند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز امورطلاب و دانش آموختگان(477 داخلی 37255890-شماره 025) تماس حاصل نمایند.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان کرد: ارائه تسهیلات ویژه جهت اعزام کاروان‌های حوزوی به نمایشگاه پس از نهایی شدن از طرف این مرکز متعاقبا اعلام می‌گردد./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات