۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۰۲۳۸۵
حجت الاسلام شمس در گفت وگو با رسا تشریح کرد؛

جزئیات کمک های غیر نقدی آیت الله نوری همدانی به سیل زدگان

جزئیات کمک های غیر نقدی آیت الله نوری همدانی به سیل زدگان
مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با تشریح کمک‌های این مرجع تقلید به سیل زدگان، ارسال ۱۰۰ بسته لوازم خانگی و ساخت ۳ مدرسه را از این کمک‌ها برشمرد.

حجت الاسلام محمد حسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با تشریح کمک های حضرت آیت الله نوری همدانی به سیل زدگان، از مردم ایران خواست که همچنان مردم آسیب دیده را یاری کنند.

وی افزود: با توجه به سیل اخیر در بعضی از استان های کشور، ضمن شکر نعمت بارش باران از جانب خداوند متعال و طلب صبر و اجر برای حادثه دیدگان و تشکر از همت بلند مردم ایران در یاری رساندن به آسیب دیدگان بار دیگر از همه مردم و مسؤولان تقاضا میشود باز در حد توان خود به کمک ها ادامه دهند.

حجت الاسلام شمس اظهار داشت: در همین راستا مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ساخت 20 واحد مسکونی روستایی، 100  سرویس بهداشتی، 100 بسته لوازم خانگی شامل 6 کالای اساسی اعم از فرش، گاز، تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی، 3 خانه بهداشت و 3 مدرسه شش کلاسه را تقبل کردند.

مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: ضمنا ایشان پیش از این یکصد میلیون  تومان کمک نقدی از طریق کمیته امداد امام داشتند و همچنین استفاده از یک سوم از سهم مبارک امام(ع) را برای کمک به سیل زدگان صادر کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات