۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۰۲۳۹۳
با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شد

حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام صاحبقرانی گلستانی را به ‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی را به‌ عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی منصوب کرد.

در حکم انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی آمده است: استان خراسان رضوی خود سرزمینی پهناور با گوناگونی‌های قومی است که ویژگی‌های خاص خود را به وجود می‌آورد؛ استانی با اندوخته فرهنگی غنی و مردمی فرهنگ‌ساز. انقلاب اسلامی و اهالی تلاشگر آن نیز در این استان بسیار ریشه دار، فعال و بانشاط به طی طریق مجاهدانه خویش مشغول‌اند. اقتضائات مکانی، در کنار اقتضای زمانی آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و نیز اینکه در آستانه تحول نوشکوفای سازمان تبلیغات اسلامی در دور جدید فعالیت خود می‌باشیم، همگی اهمیت توجه ویژه به مدیریت تبلیغات اسلامی در این استان را بیش از پیش تذکار می دهد.

از این روی جنابعالی را به سبب فضل، دانش، تلاشگری و روحیه انقلابی‌تان به‌عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی» منصوب می‌کنم.

تعامل هم‌افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه، به‌ویژه حوزه پرافتخار و خدوم مشهد مقدس، مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.

شایسته می‌دانم در اینجا از زحمات برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای لطفیان در اداره چندساله این مجموعه و همچنین از تلاش‌های خالصانه برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دارابی که در طول چند ماه اخیر، در این خصوص قبول زحمت کرده بودند، تشکر کنم. از خداوند منان و با توسل به حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) توفیق جنابعالی و همکاران ارجمندتان را در ادای این مسئولیت خطیر خواستارم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی ۳۴ساله، متولد مشهدمقدس و دانش‌آموخته حوزه علمیه خراسان است. فارغ‌التحصیلی سطح ۳ تخصصی کلام از مدرسه عالی نواب مشهد، ۸ سال تحصیل درس خارج فقه و اصول نزد آیت‌الله علم‌الهدی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، ۱۵ سال تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی، مدیریت آموزشی و فرهنگی در مدارس علمیه عباسقلی‌خان و موسی‌بن‌جعفر(ع) مشهد، فعالیت در زمینه تربیت، مشاوره، خانواده و سبک زندگی اسلامی، راه‌اندازی اردوهای جهادی، گروه‌های فعال تبلیغی و ارائه خدمات اجتماعی از سوابق علمی و مدیریتی حجت‌الاسلام صاحبقرانی گلستانی به شمار می‌روند./864/ت303/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات