۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۰۲۴۱۵
مدیر تبلیغی موسسه بشیران جیرفت تشریح کرد؛

فعالیت های موسسه تبلیغی بشیران در جنوب کرمان

فعالیت های موسسه تبلیغی بشیران در جنوب کرمان
حجت الاسلام رودباری گفت: تبلیغ در مساجد، پارک ها و مدارس در ایام تابستان، نوروز و شب های ماه رمضان از مهم ترین فعالیت های موسسه بشیران در جنوب کرمان است.
حجت الاسلام عباسی رودباری مدیر تبلیغی گروه بشیران جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با کار‌های فرهنگی این موسسه در شهر جیرفت کرمان، گفت: گروه تبلیغی بشیران جیرفت در سال ۱۳۹۶ در دفتر تبلیغات قم به ثبت رسید که این گروه جمعی از مبلغان شهرستان جیرفت ساکن قم هستند که در همه‌ مناسبت‌ها به شهرستان جیرفت اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: تبلیغ با کودک و نوجوان از مهم‌ترین اهداف این گروه تبلغی شمرده می‌شود، زیرا امروزه مهم‌ترین عرصه در دنیا که باید روی آن برنامه ریزی کرد، گروه کودک و نوجوان است.
 
حجت الاسلام رودباری با بیان این که اعضای گروه بشیران، دوره تبلیغ دانش آموزی را در دفتر تبلیغات قم گذرانده اند، ابراز داشت: هدف از تشکیل گروه بشیران تاثیر گذاری هرچه بهتر و گسترده‌تر تبلیغ دین و معارف اهل بیت (ع) در جامعه، و رفع آسیب‌های موجود می‌باشد، زیرا در کار گروهی برنامه‌ها، تصمیمات وفعالیت‌های تبلیغی نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.
 
وی با اشاره به این که یکی از اثرات کارگروهی در تبلیغ، خلاقیت و ابتکار و پرهیز از موازی کاری در تبلیغ است، تصریح کرد: گروه بشیران افزون بر مساجد، تبلیغ در مدارس و پارک‌ها را هم مدنظر قرار دارد که در شب‌های ماه مبارک رمضان، تعطیلات عید نوروز و تابستان در پارک‌ها مشغول تبلیغ می‌باشند. 

مدیر تبلیغی گروه بشیران جیرفت اظهار داشت: ایجاد غرفه مشاوره جهت پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی و ایجاد غرفه قرآن برای کودک و نوجوان از برنامه‌های اصلی این گروه در پارک امام حسین (ع) جیرفت در ایام نوروز بود.

حجت الاسلام رودباری با توجه به این که تبلیغ چهره به چهره با مردم و تبلیغ رسانه‌ای با ایجاد مسابقه و پخش کلیپ از دیگر کار‌های این گروه در شهر جیرفت بوده، خاطرنشان کرد: تبلیغ در ایام اربعین یکی دیگر از کارهای موسسه بشیران شمرده می شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات