۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۰۲۴۳۶
آیت الله نوری همدانی:

اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه خوش رقصی برای لابی صهیونیستی بود

اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه خوش رقصی برای لابی صهیونیستی بود
حضرت آیت الله نوری همدانی اقدام خبیثانه آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه را محکوم کرد و گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه خوش رقصی برای لابی صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزت و عظمت را مختص به خداوند متعال و مؤمنان دانست.

وی با اشاره به دشمنی های دیرین آمریکا و غرب با انقلاب اسلامی افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمنان به ویژه آمریکایی ها با ملت ایران کینه توزانه رفتار کردند و نقشه های فراوانی علیه  ایران از جنگ، تهدید و تحریم کشیدند اما شکست خوردند.

این مرجع تقلید با بیان این که ملت ایران با توکل بر خدا همچنان با قدرت به راه عزتمند خود ادامه داده است، اظهار داشت: حضرت امام فرمودند استکبار هیچگاه نمی تواند عمق قدرت ما را بفهمد چرا که قدرت انقلاب بر اساس فرهنگ دینی و معنویت است که دشمنان از آن بیگانه هستند.

وی ادامه داد: هر ملت و دولتی که در این 40 سال با ایران در ارتباط بوده مانند عراق، لبنان و سوریه قدرت پیدا کردند اما دولت هایی که تابع آمریکا و صهیونیست ها بودند مانند دولت حسنی مبارک در مصر، بن علی در تونس، صدام در عراق و قذافی در لیبی سقوط کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی سپاه پاسداران را خادمان واقعی ملت و انقلاب داست و ابراز داشت: آمریکایی ها برای خوش رقصی در لابی صهیونیستی، سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند، در حالی که سپاه از ابتدای تأسیس همواره در خدمت مردم بوده است.

وی عنوان کرد: این حرکت خبیثانه آمریکا علیه خادمان ملت ایران محکوم است و همه می دانند که سپاه در هر شرایطی یاور مردم و خادم آن ها بوده است، سپاه بود که جلوی گسترش توطئه خطرناک آمریکا در ایجاد و گسترش داعش را گرفت و مقابل تروریست ها ایستاد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما تصمیم آمریکا را محکوم و از سپاه و پاسداران عزیز پشتیبانی می کنیم و می دانیم که روز به روز بر محبوبیت سپاه افزوده خواهد شد، سپاه پاسداران همیشه یاری کننده مظلومان بوده و در برابر توطئه های استکبار می ایستند.

محمد قمین
ارسال نظرات