۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۰۲۴۵۳
سرلشکر رحیم صفوی:

شهید صیاد شیرازی، صیاد دل ها و الگوی مقاومت شد + فیلم

شهید صیاد شیرازی، صیاد دل ها و الگوی مقاومت شد + فیلم
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدایی همچون صیادشیرازی ها به الگویی برای امت اسلام و مقاومت اسلامی تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز در بیستمین سالگرد شهادت شهیدصیادشیرازی در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از بزرگترین نعمت های الهی وجود مردانی بزرگ و برخوردار از شجاعت و خردمندی است که در طول ۴۰ سال انقلاب در برابر دشمنان ایستاده و از مصالح ملی و ولایت فقیه حمایت کردند.

وی در ادامه شهدا را مظهر قدرت و آبروی ایران اسلامی دانست و گفت: شهدایی همچون صیادشیرازی به الگوهایی جاوید برای امت اسلام و مقاومت اسلامی در سایر بلاد اسلامی تبدیل شده اند، از این رو حماسه سازی ملت ایران و هشت سال دفاع مقدس در تاریخ معاصر بی نظیر بوده است.

سردار سرلشکر رحیم صفوی ضمن اشاره به تاثیر پیام رهبر معظم انقلاب در کمک رسانی به سیل زدگان اخیر کشور ابراز کرد: خطر سیل از زلزله بسیار بیشتر و بدتر است و در اینجا باید از ملت ایران و نیروهای مسلح تشکر کنم که به این پیام لبیک گفتند و ضمن آمادگی خدمت رسانی به این مناطق اعزام شدند.

شهید صیاد شیرازی اهل مناجات، تفکر و عبادت خالصانه بود

استاد دانشگاه ضمن تشریح اوصاف و ویژگی های اخلاقی شهید صیاد شیرازی ابراز داشت: شهید اهل تفکر بود و هروقت فرصتی پیدا می کرد فکر می‌کرد و می‌گفت تفکر کردن احوالات روحی را تغییر می‌دهد و دریچه‌های جدیدی را می‌گشاید. 

وی در ادامه اشاره کرد: شهید صیادشیرای، فرماندهی صادق، دارای اعتماد به نفس، منظم و باتقوا بود که در ارتش تحول جدی به‌وجود آورد و عامل و منشأ وحدت میان سپاه و ارتش بود. 

سردار سرلشکر رحیم صفوی در ادامه این سخنرانی به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه و تروریست خواندن این تشکیلات انقلابی اشاره کرد و گفت: به عقیده بنده تأثیرگذاری اصلی بر این تصمیم را صهیونیست‌ها داشته و رییس جمهور آمریکا هم به نتانیاهو با این اقدام کمک کرد تا بتواند در انتخابات رژیم صهیونسیتی پیروز شود. 

وزن ژئوپلیتیکی ایران ارتقا خواهد یافت

وی ابراز داشت: به باور من با این بی‌عقلی ترامپ رأی او در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ریزش جدی دارد و حتی نظامیان تروریست آمریکا به‌زودی منطقه را ترک می‌کنند و وزن ژئوپلیتیکی ایران ارتقا می‌یابد. 

رحیم صفوی تصریح کرد: به‌غیر از دو دولت این اقدام آمریکا را هیچ دولتی تأیید و صحه نگذاشته است و ما با این تصمیم آمریکا انتظار داریم که عمر رژیم صهیونسیتی زودتر از ۲۵ سالی که در بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده است به پایان برسد.

وی در پایان گفت: تصمیم اخیر ترامپ از او به‌ عنوان یک چهره لاتِ بیزینس‌منِ حامی تروریسم در جهان متصور می شود و من فکر می‌کنم در انتخابات سال آینده او رأی نخواهد آورد و باید ملت ایران خوشحال باشند که خداوند دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است./۸۱۱/پ202/ب1

تعداد بازدید : 8
محرمی محرمی
ارسال نظرات