۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۰۲۴۶۷
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بیانیه گام دوم مورد بررسی اتاق فکر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است + فیلم

بیانیه گام دوم مورد بررسی اتاق فکر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: مرکز تحقیقات راهبردی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال تحقیق و بررسی بیانیه گام دوم هستند. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تشریح رسالت این سازمان در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی نقش اساسی و زیربنایی را در گام اول انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

بیانیه گام دوم مورد بررسی و تحقیق سازمان عقیدتی سیاسی است

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: هم اکنون مرکز تحقیقات ارتش جمهوری اسلامی و سازمان های تابعه ارتش از جمله سازمان عقیدتی سیاسی اتاق فکرهای بررسی و هیأت های اندیشه ورزی را در دستور کار خود دارد که رسالت تحقیق بنیادین در راستای تحقق بیانیه گام دوم را بر عهده دارد.

وی در پاسخ هدف رییس جمهور آمریکا از اقدامات اخیر علیه سپاه پاسداران را نشانه حماقت استراتژی رییس جمهوری آمریکا خواند و ابراز داشت: اولا این اقدام نشانه خباثت و حماقت او است و آنها این کار را کردند که به نوعی کار تبلیغاتی کرده باشند و خدمتی به نتانیاهو کند که وی در انتخابات پیروز شود، تا در آینده از او حمایت کند.

ترامپ در جهت منافع خود بیانیه اخیر را علیه سپاه پاسداران صادر کرده است

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی تاکید کرد: این اقدام نانی است که به نتانیاهو عوض داده است که در آینده در جهت منافع خود از او طلب کند، لکن این نانی است که از گلوی هیچکس پایین نخواهد رفت.

استاد حوزه علمیه در ادامه ضمن اشاره به سیل اخیر و نقش حوزه و روحانیت خاطرنشان کرد: روحانیت همیشه با مردم بوده است و برای خدمت مردم خود را آماده کرده است، حال گاهی این خدمت لسانی و کلامی بوده و گاهی با عمل آن را ثابت کرده است و این نشان دادن عملی ایثار و خدمت به مردم است که روحانیت نیز با حضور در مناطق سیل زده در کنار اقشار دیگر به خدمت و سازندگی بپردازد./۸۱۱/ت302/ب1

تعداد بازدید : 6
محرمی محرمی
ارسال نظرات