۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۰۲۵۵۱
وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

ارسال ۱۰۰ کانکس ویژه مدارس تخریب شده بر اثر وقوع سیل

ارسال ۱۰۰ کانکس ویژه مدارس تخریب شده بر اثر وقوع سیل
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰۰ کانکس و پنج هزار میز و نیمکت ویژه دانش آموزان سیل زده ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد بطحائی، وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز در سفر به استان لرستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به آسیب دیدن مدارس بر اثر وقوع سیل اخیر، گفت: خیرین مدرسه ساز برای جبران خسارت مدارس گام های مؤثری برداشته اند.

وی با اشاره به همکاری بانک ها، اداره نوسازی مدارس و همکاری خیران خاطرنشان کرد: مدارسی که مشکل آنها با بازسازی و مرمت برطرف می شود به زودی مشکل آنان برطرف می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برخی مدارس در مناطق سیل زده نیاز به تخریب دارند و باید دوباره ساخته شوند، عنوان کرد: تاکنون 100 کانکس به همراه پنج هزار میز و نیمکت ویژه دانش آموزان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی مدارس آموزش و پرورش فقط نیازمند پاکسازی از گل و لای هستند، گفت: مشکل این مدارس نیز با فعالیت گروه های جهادی برطرف خواهد شد و دانش اموزان به زودی در کلاس های درسشان شرکت می کنند.

بطحائی با بیان اینکه در مناطق سیل زده پلدختر و خوزستان مجبور به پایان دادن سال تحصیلی هستیم، افزود: در امتحانات پایان ترم تاجایی که کتب تدریس شده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تمهیداتی نیز برای کمک به خانواده های فرهنگیان که در جریان سیل آسیب دیده اند در نظر گرفته شده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات