۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۶۶۰
امیر حیدری:

آمریکا با اقدام علیه سپاه امنیت نیروهای خود در منطقه را از بین برد

آمریکا با اقدام علیه سپاه امنیت نیروهای خود در منطقه را از بین برد
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دست ارتش در دست ولی فقیه، سپاه و مردم است، گفت: آمریکا با اقدام احمقانه خود امنیت نیروهای خود در منطقه را از بین برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تهنیت روز پاسدار و روز جانباز گفت: اقتدار و عزت امروز و آینده جمهوری اسلامی مرهون نهضت امام راحل است.

وی با اشاره به آیه شریفه «محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم» اظهار داشت: امروز باید دانست که ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون مصداق بارز این آیه بوده است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه امروز باید دانست که ولی فقیه جانشین رسول الله است، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی با این اعتقاد که ولی فقیه جانشین رسول خدا است، در مسیر ولایت قدم برداشته و هیچگاه از این مسیر منحرف نشده است؛ در دوران پیش از دفاع مقدس ارتش وظیفه تثبیت امنیت کشور را بر عهده داشت و به خوبی نیز به این وظیفه عمل کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عملکرد ارتش در دوران دفاع مقدس اشاره و تأکید کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس در تولید پیروزی قاطع دوشادوش سایر رزمندگان اسلام گام برداشته است و در برابر دشمنی که تا بن دندان مسلح بود و از سوی 43 کشور حمایت می شد، ذره ای عقب نشینی نکرد.

وی ادامه داد: پاکسازی اراضی مرزی، تولید امنیت، پرورش جوانان مؤمن و متعهد در هر سال و تحقق شعار «ارتش فدای ملت» از جمله اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در همه عرصه ها اعم از کمک رسانی به مناطق زلزله زده و سیل زده در کنار برادران پاسدار و نیروهای مردمی اعزام شد تا به مردم امدادرسانی کند؛ حضور خوب ارتش در میادین مختلف، این نهاد را قادر کرده است تا بخش عظیمی از اقتدار دفاعی کشور را به خود اختصاص دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ارتش در راستای خودکفایی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، در 23 رسته دفاعی به خودکفایی رسیده و دیگر هیچ نیازی در این زمینه به خارج نداریم؛ امروز با هم افزایی که با سپاه پاسداران داریم توانسته ایم بر اقتدار دفاعی کشور بیفزاییم، برای همین دشمن عصبانی شده است و دست به اقدامات مختلف می زند؛ بدون شک همه اقدامات آمریکا با شکست مواجه می شود.

وی خطاب به ائتلاف شوم غربی، عربی و عبری گفت: ای انسان های احمق اگر تصمیم گرفته اید که سپاه را تروریست بدانید خیلی حماقت کرده اید، زیرا دست ارتش تحت عنایات الهی در دست ولی فقیه، سپاه و مردم قرار دارد و آمریکایی ها بدانند با این کارشان خودزنی کرده اند و امنیت نیروهای خود در اقصی نقاط عالم به ویژه در منطقه از بین برده اند.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: امروز آمریکایی ها بدانند نیروهای مقاومت ارتفاعات جولان را بخشی از اراضی مقاومت می دانند و به زودی به آنجا صعود کرده و سربازان اشغالگر را از همانجا به قعر جهنم خواهند فرستاد؛ به گفته کلینتون نادان و اعتراف ترامپ دیوانه داعش با گدایی از 40 کشور تولید شد، اما توسط نیروهای مقاومت شکست خورده و نیروهایش آواره شدند، بنابراین روز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیز نزدیک است.

وی در ادامه به تشریح گزارشی از ساختار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی پرداخت و افزود:  با هدایت های پیامبرگونه رهبری، امروز از ساختارهای سنتی عبور کرده ایم و با تشکیل یگان های تخصصی، واکنش سریع و متحرک هجومی سعی می کنیم آن ارتقای تحرک و کارآمدی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است را در یگان های سه گانه ارتش محقق کنیم.

امیر سرتیپ حیدری در پایان یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در ایجاد اقتدار دفاعی کشور در کنار سایر نیروهای مسلح قدرت نمایی می کند./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات