۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۰۲۶۷۳
در پی اقدام آمریکا علیه سپاه؛

تظاهرات ضد استکباری نمازگزاران خراسان جنوبی در حمایت از سپاه برگزار شد

تظاهرات ضد استکباری نمازگزاران خراسان جنوبی در حمایت از سپاه برگزار شد
همزمان با سراسر کشور تظاهرات ضد استکباری نمازگزاران جمعه و مردم استان در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، امروز همزمان با سراسر کشور تظاهرات ضد استکباری نمازگزاران جمعه و مردم استان در حمایت از سپاه پاسداران و محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا برگزار شد.

این تظاهرات در جهت اعلام حمایت و همدلی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام خصمانه و ننگین سردمداران رژیم آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی با حضور پرشور مردم و بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

مردم متدین و ولایتمدار خراسان جنوبی در این تظاهرات خشم و نفرت خود را از اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش گذاشتند.

مردم با شعارهای «ایران سپاهی شده ترامپ روانی شده»، «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه»، «دشمن استکبار کیه سپاهیه سپاهیه»، «حامی انقلاب کیه سپاهیه سپاهیه» و «مرگ بر آمریکا» از سپاه حمایت کردند و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی باری دیگر نشان دادند./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات