۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۲
کد خبر: ۶۰۲۹۹۶
حجت الاسلام والمسلمین مروی تأکید کرد؛

لزوم ارتباط مستمر و تعامل بیشتر حوزه های علمیه قم و مشهد

لزوم ارتباط مستمر و تعامل بیشتر حوزه های علمیه قم و مشهد
تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر لزوم ارتباط مستمر و تعامل بیشتر حوزه های علمیه قم و مشهد، تعامل نزدیک تر این دو حوزه را سبب تقویت فعالیها و برنامه های حوزویان دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت جدید آستان قدس رضوی در دیدار با مراجع تقلید با اشاره به برنامه های خود در زمینه همکاری با حوزه علمیه مشهد گفت: طبق حکمی که رهبر معظم انقلاب به بنده ابلاغ کردند، وظیفه دارم با همکاری با حوزه علمیه مشهد به مسائل این حوزه رسیدگی کنم.

وی ادامه داد: تولیت آستان قدس رضوی با توجه به شخصیت حقوقی که دارد، عضو شورای عالی حوزه علمیه مشهد است، از همین جهت می تواند در زمینه های مختلف اثرگذار واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه برای ایجاد تحول در حوزه علمیه مشهد نیازمند همکاری حوزه علمیه قم هستیم، افزود: امروز باید از ظرفیت مراجع تقلید در حوزه علمیه مشهد استفاده بیشتری صورت بگیرد.

تولیت جدید آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه مراجع تقلید و علمای قم باید توجه بیشتری به حوزه علمیه مشهد داشته باشند، افزود: فضلا و اساتید خوش فکر و انقلابی حوزه علمیه قم باید با مشهد ارتباط مستمر و کاری داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم تعامل بیشتر حوزه علمیه مشهد با حوزه علمیه قم تأکید و عنوان کرد: امروز ضرورت دارد مقدمات تعامل و هم افزایی بیشتر این دو حوزه با یکدیگر فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین گزارشی از برنامه ها و اولویت های خود در امور آستان قدس رضوی ارائه کرد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات