۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۶۰۳۰۸۱
به خاطر حضور مستمر امام جمعه خرم آباد در مناطق سیل زده صورت گرفت؛

پیام قدردانی شورای هیأت های مذهبی لرستان از حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

پیام قدردانی شورای هیأت های مذهبی لرستان از حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی
شورای هیأت های مذهبی استان لرستان در پیامی حضور مستمر نماینده ولی فقیه در لرستان در مناطق سیل زده قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شورای هیأت های مذهبی استان لرستان در پیامی از حضور مستمر حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در مناطق سیل زده استان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: با وقوع سیل در روزهای آغازین سال نو شاهد وارد شدن خسارات زیاد به مردم استان لرستان، به ویژه شهرهای پلدختر،معمولان و دوره چگنی بودیم که این سیل موجب درد و رنج مردم استان و میهن اسلامیمان شد.

دراین پیام افزوده شده است: بدون شک حضور مستمر نماینده ولی فقیه در استان لرستان از همان روزهای نخست این حادثه در کنار سیل زدگان و ابراز همدردی با آنان در تسکین آلامشان موثر بوده و مردم نیز با پیگیری های ویژه نماینده ولی فقیه در استان لرستان مبنی بر تسریع در خدمت مردمی و دستگاه های اجرایی در حل مشکلات سیل اخیر قدردان زحمات و پیگیری های نماینده ولی فقیه در لرستان هستند.

در پایان این پیام امده است: به رسم وظیفه دستگاه خدمت به اهل بیت(ع) به ویژه امام خوبیها حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از زحمات نماینده محترم ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد مراتب قدردانی خود را ابراز می دارد و توفیق روزافزون همه خدمتگزارن صدیق به مردم و انقلاب را از خداوند متعال مسئلت دارد./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات